julklappar.

Jag fick så fina julklappar.
Här är några av dem - från min lillebror fick jag det fina armbandet HEART från Little.u och från Lilleman fick jag örhängen från Marc by Marc Jacobs.
Sista bilden är paket som jag gav till min bror med snyggaste pappret som ni kan hitta HÄR.
Kategori: jul Taggar: jul
Fina Frun.se:

Så fina klappar!
Önskar dig en fantastisk start på det nya året!

kram/
Fina Frun

Svar: Tack det samma!kramkram
Lady Thirty

Karolin:

vad mycket fint! själv har jag köpt massor av klappar till mig själv. plus att jag fick ett fårskinn av mor min efter bedjande om att hitta en lokal uppfödare som sålde skinn. det blir nog mest de små hundarna som kommer använda den. bortskämda djur!

Svar: I know! och då visar jag bara några av mina klappar :)Såklart att vovvarna ska slappa på ett fårskinn, jösses vad mysigt de ska ha!
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: