apotekets bloggpanel - lady thirty tycker till.

Ni kommer kanske ihåg att jag för en dryg vecka sedan fick ett paket med Apoliva Sensitive från Apoteket för att testa.
Jag startade redan samma kväll med produkterna och ställde mina trogna vänner från Dermalogica åt sidan för att gå all in på Apoliva Sensitive!
 
 
 
Nu efter en dryg vecka så tycker jag att jag kan ge er en liten recension som kanske kan fyllas på om ca en månad.
Okej, vi tar det produkt för produkt:
- Rengöringslotion, känns rätt okej men jag tycker inte att den rengör ordentligt när jag har foundation på mig. Det känns att den är för torr hud vilket jag gillar och behöver just nu.
- Ansiktsvatten, tycker att den kompletterar Apoliva Sensitive Rengöringslotion och tar bort resterande smuts. Den håller vad den lovar och huden känns återfuktad efteråt.
- Serum, gillar jag! Har tyvärr inte så stor erfarenhet av andra serum som jag kan jämföra med men jag känner att det här serumet kompletterar Apoliva Sensitive Dag- och Nattcreme och huden känns mjuk och fin.
- Dagcreme, huden känns återfuktad och mycket av min torrhet har försvunnit som jag har haft svårt att få bukt med.
- Nattcreme, samma som ovan! Känns väldigt bra att ha på efter kvällsrengöringen och jag känner att huden är återfuktad hela tiden!
- Ögoncreme, här tror jag att det måste få gå längre tid för att jag ska kunna känna/se resultat. Det är en tunn ögoncreme som känns behaglig men jag får återkomma senare om den gör vad den ska.
 
Som jag skrev i förra inlägget om Apoliva Sensitive så är produkterna fria från parfym och färgämnen.
HÄR hittar ni produkterna och även i Apotekets butiker.
 
Jag gillar den här serien och kan absolut tänka mig att varva vissa av Apoliva Sensitives produkter med mina andra produkter särskilt under vinterhalvåret då huden är som torrast.
 
Longevity - en blogg om hälsa:

Bra med tips, ha en fin fredag

Svar: Tack det samma :D
Lady Thirty

Zizzi:

Kanske ska kolla in de jag med. Jag går omkring och är lite småtorr i ansiktet, nu när vädret inte kan bestämma sig om det ska vara svinkallt eller behagligt.

Svar: Gå in på Apoteket och kolla om de har prover på produkterna för jag tycker att du ska prova :)
Lady Thirty

GeMina Arts:

Tack för din recension! Kul att läsa :)

Kommentera inlägget här: