drömmar om vår.

Nu vill jag ha vår!
Maria:

Jag med, fast idag ser det lite ut som tidig vår här i Göteborg. Men ut kommer vi inte tror jag då gravidmagen gör mig så trött.

Hoppas du har en bra dag!
Kramkram

Kajsa:

Jag med!!

Sara Olsson:

Vilken fin och vårig bild! Jag längtar också till våren. :)

Svar: Tack <3
Lady Thirty

Bella:

Maria hur får du dina bilder in på datorn så fina?? Fixar du dem i något program? Vore jätte trevligt att få veta. Vill så gärna själv få in mina bilder bra men lyckas inte! Kram bella

Svar: Jag scannar in dem i datorn och sen retuscherar jag dem ibland i photoshop :)kramkram
Lady Thirty

Annika M Sriwanna:

JAAAG MEEED :D

Fina Frun :

Åh vad vårchic lady är :)

Hoppas ni får en mysig helg :)

Svar: tack!
ha en finfin helg ni med <3
Lady Thirty

Lotta:

Ja, nu vill jag ha vår! Det var nästan lite vår i luften idag, trots kylan. Kul att vi sprang på er idag! Kram

Svar: Ja vi sa samma sak om vårkänslor idag!Himla kul att se er - hoppas på en fikadate snart :D
kram
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: