lady thirty funderar.

 
Idag sitter jag och funderar vilka ni är som kikar in här?
Det är ju ett helt gäng med nya läsare som hittat hit och det tycker jag är SÅ roligt!
 
Berätta gärna vem du är (gammal som ny läsare)?
Hur hittade du hit?
Har du en blogg?
Vad vill du se mer av i min blogg? Barnsnack? Barnmode? Illustrationer? Vardagshändelser? Recept?
Eller något annat?
 
hälsningar
Nyfiken i en strut
Evelina:

Tjingeling!!
Hittade hit via blogg.se startsida =)
JAg gillar att läsa om barnmode och shopping tips.
Mig hittar du på www.FlickornaE.se

krisse:

Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag hittade din blogg men kollar omkring mycket men Skulle vara roligt
Att se mer illustrationer. Mig hittar du på www.krissse.blogg.se

Saras liv:

Ja, jag minns faktiskt inte hur jag hittade hit. :-) och jag ser gärna mer av allt, kanske mer av hemmet? Fick ju lite inspiration av dig att göra en egen peacetavla. :-) kram

Linda:

Hej, Linda från Uppsala 38 år.
Hittade hit från Saras liv´s blogg :)
Har en "livsstilsblogg" http://lifestylebylinda.com/
Välkommen in :)

YoXx:

Jag är nog din yngsta läsare..
Jag är bara 17 år, en ganska konstig tjej som älskar teater, ord och att skapa saker med händerna.
Jag hittade hit genom.... Ingen aning. det är för längesedan jag hittade hit för att jag ska komma ihåg det..
Jag har tre bloggar, men bara min handarbetsblogg är intressant, så den får du kolla in om du vill :)

Jag tycker om dina illustrationer.

Charlie CS - Kulturtanten som Cramar:

Hej hej!
Jag har följt dig länge, vet faktist inte hur länge och inte hur jag hittade dig heller! Jag gillar din blandning.
Känner nu att det var länge sedan jag kommenterade.
Har befunnit mig lite i en svacka.
Jag finns som vanligt på min blogg KulturCramar.wordpress.com

Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥:

Jag hittade precis hit. Såg det här med bloggvänner på Polarns Facebooksida och klickade mig in. Men jag känner igen ditt bloggnamn så jag har nog kikat förbi någon gång förut för länge sen.

Jag bloggar sporadiskt om barn, ekologiskt och annat på http://byvanilla.blogspot.se/.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentera inlägget här: