Uppdatering av bärsele.

Nu används bärselarna för fullt med den här lilla donnan!
När vi går ut så skriker hon i massor när hon ligger i vagnen så bärsele är en räddning!
Hittills så har jag bara haft Miracle-selen med mig ut och använt We-selen hemma, men nu när det blivit varmare så kommer We-selen att få komma med ut!
 
Jag har varit lite skeptisk till We-selen i och med att man måste dra den över huvudet för att få på sig den men jag blir mer och mer förtjust i den selen.
Den känns bättre ergonomiskt, den ger ett bättre stöd än Miracle och jag har bättre hållning tack vare ryggbältet och midjebältet är fantastiskt skönt!
Jag tycker även att den är bättre för Tiny Thirty, att hon sitter bättre i We-selen.
 
Fortsättning följer lite längre fram men We-selen kommer med största sannorlikhet att bli en favorit!
 
Bärsele We • Svart • Cotton
Kommentera inlägget här: