Lady Thirtys Julkalender - Lucka 18 CIRKUSFABRIKEN.

Miss Majken
 
 Mr Henry
 
 
Mr Bosse
 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna en utav dessa  Mrs Mighetto-posters från Cirkusfabriken.
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Cirkusfabriken finns både som webshop och som fysisk butik. Var ligger butiken?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress! Berätta även vilken av dessa tre posters som du helst skulle vilja vinna!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @cirkusfabriken på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 18 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling i det här inlägget!
 
Lycka Till!
 
VINNARE ÄR STINA (@pollysmamma)
GRATTIS!! Mail kommer inom kort!
Anna H:

Butiken ligger i Höganäs.

Vi önskar att Majken blev vår vän då kunde hon till lillkillen vår låna ut Bob, så han inte behövde vara rädd för mörkret.

Instagram Setsuhen, följer er båda sen ett tag

Madeleine w:

I Höganäs ligger butiken.
Skulle vilja vinna mr Henry. Följer på instagram. Heter madeleinesliv på instagram

Malin Svensk Björck:

Butiken ligger på Bruksgatan 36 i Höganäs.
Skulle helst vilja ha Mr Henry :)
Följer på instagram, malinsvenskbjorck.
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]

Lappis:

Åh, de är SÅ fina! Men mr Bosse är gulligast av alla. Faktiskt de bästa posters för barnrum jag har hittills sett! Älskar cirkusfabriken (har ju redans sett deras fina saker tidigare)! Cirkusfabriken ligger i Höganäs (oj, även namnet är gulligt. Typ Hög Näsa :) ). Jag följer er båda på insta och heter Meiranka.

Emma:

I Höganäs :)

Zizzi:

Den ligger i Höganäs.
Jag följer er båda på instagram och hade svårt att välja mellan dessa tre sötisar. Men det blir han med masken Mr. Henry

Malin:

Cirkusfabriken ligger i Höganäs och är den finaste lilla barnbutik jag varit i!

En liten "Bosse" hade gjort sig ypperligt i Linnés lilla hörna! <3

Följer er båda! @malinsroom

Jennie:

Cirkusfabriken ligger i Höganäs! Följer er båda på instagram under @emmothj.

Skulle vilja vinna printet mr Henry till lillis rum! 💙

Jonna A:

Cirkusfabriken ligger i Höganäs. Skulle gärna göra ett besök där!

Håller tummarna för att Mr. Henry får flytta hem till oss och förgylla sonens hörn i vårt sovrum!

(Jag följer er på insta, @pysselkarameller heter jag där)

Elisabeth renström:

Hej! Butiken ligger i Höganäs. Vi skulle gärna önska hem en mr Bosse!

Hanna Ledhagen:

Hej! Cirkusfabriken ligger i Höganäs. Om jag skulle vinna hade jag valt Bosse. Men de andra är också helt fantastiska. Jag följer er båda på Instagram.

Min adress: Hanna Ledhagen gångstigen 6 555 94 Jönköping

Lina:

Jag tycker Mr Bosse är urgullig! Vill gärna att han ska flytta hem till oss...
Cirkusfabriken ligger i Höganäs! Följer redan er båda på Instagram👍😊 /Cindylee_and_me

Caroline:

Mr Henry skulle gärna få flytta in i Eddies blivande rum, så fin!
Cirkusfabrikens fysiska butik ligger på Bruksgatan i Höganäs.
Självklart följer jag (@carolinenosslin) redan er båda på Instagam.

Stina:

Men alltså jag smäller av vilka underbara posters!!!
Svaret på frågan är Höganäs och om jag vinner vill jag ha...öh...alla såklart ;) fast jag väljer MR Henry.
Den skulle passa fint i min dotters rum som älskar katter och som dessutom förlorade en kär kattkompis för några veckor sedan som hon ofta pratar om och saknar mycket. Jag har sagt att han är en superhjältekatt som är ute på äventyr, så Mr Henry skulle ju verkligen passa som handen i handsken för oss.
Jag följer på IG (@pollysmamma)

Kimmey ~ Kung varje dag:

Jag skulle vilja vinna Miss Majken.
Butiken ligger i Höganäs :)

Kakan:

Höganäs

Jessica Hultén :

Den fysiska butiken ligger i Höganäs!👌
Jag håller timmar och tår på att Mr Bosse blir vår,hade passat i Melvins rum,som idag inte har en enda tavla på väggen!👌 han ska snart börja sova i eget rum,så det hade varit mysigt med en underbar tavla där!👌✊🍀🙌
Följer på instagram(Justmekika heter jag)

Ingela :

Åh vilka fina! Jag vill hemskt gärna vinna printet Bosse! Butiken finns i Höganäs.

Kim :

På Bruksgatan i Höganäs!

Hoppas som in i bängen och följer på instagram som Kimsalabim8

Sandra:

Cirkusfabriken ligger i Höganäs. Jag håller tummarna för en Mr Henry :) Följer er båda på Instagram under namnet schutzan.

Sandra :

Hej
Butiken ligger I Höganäs (magasin 36).
Jag hade så gärna velat vinna mr Henry till min dotter!
Självklart följer jag redan er båda på instagram (heter nielsan).
Håller tummar och tår för vinst :)

Ida:

Åh, har kikat på dessa vackra posters sedan jag hittade dem via en blogg för ett tag sedan. Så otroligt fina och det hade varit drömmen att vinna en till barnrummet!
Cirkusfabrikens butik ligger i Höganäs och jag följer er båda på Instagram som Fruidab.

Alexandra O:

På Bruksgatan 36 i Höganäs.

Pamela :

Butiken ligger i Höganäs. Aldrig varit där men funderar på att åka dit. Skulle gärna vinna Mr Henry åt en sprallig liten pojke i familjen.

Sandra:

Höganäs!
Dessa är ju såå fina, svårt att välja en, men det får bli mr Henry :)

Följer er båda sedan länge, @bandmednamn

Anna :

Cirkusfabrikens fina butik ligger i Höganäs, på Magasin 36! :) Följer er båda på instagram, mitt konto heter samma sak som första delen av min mail! :)

Frida:

Finaste Cirkusfabriken har sin fysiska butik i Höganäs. Vinner vi idag önskar sig dottern en Mr Henry till sitt rum 👍

Marika:

Den fysiska butiken ligger i Höganäs!

Vill så gärna vinna Mr Henry att ge till min brorsdotter som fyller 4. Hon älskar färger och att måla och jag vet att denna fantastiska poster skulle göra hennes rum ännu mer inspirerande och kreativt! :)

Petronella Widmark:

Hej!
Er butik ligger på adressen:
Bruksgatan 36
263 39 Höganäs.

Jag skulle jättegärna vilja vinna Henry till min 3-åring som gillar Batman! Skulle passa in fint i hans rum 😍
Följer även på instagram med namn: petrowidmark.

Håller tummarna för att turen hittar hit!!
Mvh/ Petronella

Hanna Ledhagen:

Hej! Jag gör ett nytt försök då:) Om jag vinner skulle den fina postern Henry få hänga hos oss. De andra är också så fina. Jag följer er på Instagram. Hannaledhagen heter jag där.

Frida:

Intill Höganäs saluhall.

Vinner vi så hade vi valt mr Henry

Följer er på instagram
: ️friidas.se heter jag där

Hanna Ledhagen:

Butiken ligger i Höganäs. Jag vill gärna ha en Henry. Jag följer er på instagram och där heter jag hannaledhagen

Cathrine:

Jag följer er båda på Instagram och Cirkusfabrikens fysiska butik ligger i Höganäs.

Tycker att Mr Bosse i all hans ensamhet är otroligt söt och han skulle gärna få pryda väggen i Mayas rum :)

Sanna :

De ligger i fina Höganäs.
Följer er båda! Heter sannadh

Malin Gustafsson:

Jag är gärna med. :)

Svaret är: Butiken ligger på Bruksgatan 36 i Höganäs.

Åh, alla är så fina. Jag skulle gärna vinna Mr Henry, så snygg och cool
poster som gärna får hänga hemma hos mej! :)

Följer er båda på Instagram: frozenvanilla_

Hoppas så på tur.
God jul! :)

Jenny Olsson:

Den fysiska butiken ligger i Höganäs!
Vinner gärna Miss Majken till lillans rum som är helt kalt!

Angelica Andreasson:

Butiken ligger i Höganäs.
Jag håller tummarna för miss Majken till flickornas nya rum.
Följer er båda på instagram som BYANNEA.
Kram Angelica

Stina:

Åh vad glad jag blir!! Tusen tack!! :)

Svar: Grattis än en gång! Mail är på gång :)
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: