Lady Thirtys Julkalender - Lucka 24 LADY THIRTY

 
 
 
 
 
God Jul på er allihop!
Det känns helt galet att vi redan är här igen! Det är Julafton idag!!
Jag hoppas verkligen att alla får en så härlig dag som ni önskar!
 
I dagens lucka, den sista i årets julkalender, ligger tre kommande print som är illustrerade av mig.
Ni kan ha sett dem på Instagram tidigare under hösten när jag visade dem för första gången.
Tre print betyder tre vinnare!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Vilket av dessa print skulle du helst vilja vinna?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty på Instagram.
Om du väljer att följa mig så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
--------->Tävlingen pågår till och med den 30 december fram till kl.23.59<-------------
 
Vinnarna presenteras kort efter avslutad tävling i det här inlägget!
 
Lycka Till & God Jul!
 
VINNARNA ÄR:
 
- SUPERHERO FOX: FRIDA (@itsafreakshow)
- SUPERHERO BEAVER: JENNY OLSSON (@jennyorust)
- SUPERHERO BADGER: SANNA DH
 
GRATTIS TILL ER ALLA TRE!!! Mail kommer inom kort!
 
TUSEN TACK TILL ALLA SOM HAR VARIT MED OCH TÄVLAT I JULKALENDERN!!!
 
Frids:

Svårt val men skulle vi vinna så fox:)

Malin Svensk Björck:

The superhero fox skulle jag vinna!
Så cool :)
Följer på instagram, malinsvenskbjorck.
God jul!
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]

Anna H:

Superhero fox till våran lilla foxy lady här hemma såklart.

Elisabeth:

Gillar alla tre supermycket. Men kanske ändå att the superhero Badger var snäppet vassare! 😊 följer på insta!

Fasceta:

Vilka fina bilder, svårt att välja. men min man väljer The Superhero Badger. Nu håller jag tummarna
@cha_miku

Maria T:

Jag vill vinna Superhero fox!!! 😍😍😍
God jul och hoppas ni får en finfin dag!
Kram

Maria T:

Jag vill vinna Superhero fox!!! 😍😍😍
God jul och hoppas ni får en finfin dag!
Kram

Pamela :

The superhero badger skulle jag vilja vinna. Han ser så cool och nonchalant ut! :)

Jenny Olsson:

Jag hade valt superhero beaver! Tyckte den var jättetuff :-) Kul att du gör tavlor med vilda djur! ! Följer dig jennyorust

Malin:

Tävlar en sista gång mest för att jag måste! Så himla fina print! Bävern är min absoluta favorit!!!

Ps. Du får gärna maila mig lite bilder på dessa så kan jag blogga om den! :

God jul på dig Maria!
Kramar!!!

Svar: Åh vad gulligt av dig! Tack!
Jag hör av mig till dig med bilder när de finns till försäljning!

Hoppas att ni har haft en fin jul!
kram
Lady Thirty

Lappis:

Superbadger skulle jag vilja ha :)

Frida:

Åh, jag hoppas på att vinna en tavla med "The Superhero Fox"! Vi har precis flyttat och sonen har ÄNTLIGEN fått ett alldeles eget rum, så nu behöver vi få upp lite tjusiga tavlor för att dämpa ekot och ha något fint att titta på :) Jag följer redan på instagram där jag heter @itsafreakshow

Zizzi:

God jul!
Här önskas superhero Fox!
Vi följer dig på instagram. Kram

Alexandra O:

Jag skulle så gärna vilja vinna the superhero fox. Den är helt fantastisk!!

linda:

Jag skulle helst vinna Super Hero Fox!
Fast dom är kalasfina alla tre!

Kakan:

The superhero fox!

Vivi:

Jaaa vilken bra tävling!! Hade gärna vunnit ett print av superhero Badger !
Följer dig som Missvivi81

GODJUL FINA DU !!
Kramar

luckysafir:

alla var fina men beaver var nog favoriten.

David Webeklint :

Superhero fox påminner så mycket om min älskade sambo. Hade varit den perfekta tavlan ovanför vår säng.
@dwebeklint på instagram

Ida:

Åter igen superfina vinster du har i potten! De är ju så söta alla tre men om jag vinner är Superhero Badger favoriten så den skulle jag välja till sonen i så fall.
God Jul!!!
Följer redan på Insta som Fruidab.

Caroline:

Superhero Fox vill flytta till vårt hus, i Eddies rum kan de hitta på massa bus!
Finns på Instagram @carolinenosslin

Helene:

Jag fastnade för "the superhero badger", gillar dess stolta uppsyn! Skulle gärna vinna den! Följer på instagram (heleneekenryd). God jul!

Malin Gustafsson:

Jag är gärna med. :)

Åh, de är så fina allihopa och jag skulle verkligen bli glad för vilket som av printen,
men väljer The superhero fox. De hade gärna fått hänga hemma hos oss och
liva upp vår nu så tråkiga och tomma vägg! :)

Följer dej redan på Instagram som frozenvanilla_

Hoppas så på tur.
Önskar dej en fin jul! :)

Sanna D H :

Jag skulle helst vinna superhero badger då grävling är ett djur som inte fått lika mycket uppmärksamhet i inredningsvärlden som fåglar, pandor, rävar, ugglor och kaniner.

Karin :

The superhero fox var ju verkligen superfin! Den skulle min lilla tjej älska! 😄👍

Silvana marin:

Superhero fox!!!! 👊👍💕

Johanna:

Den coola bävern som gör peacetecknet tycker jag är ball och skulle sitta snyggt i Lennons rum :-)

Gott nytt år!

Rebecca :

Alla är fantastiskt fina, men superhero beaver var ju så himla cool tyckte min son☺, så den håller jag tummarna för. Jag följer dig på instagram som beccis1976!

Kommentera inlägget här: