Lady Thirtys Julkalender - Lucka 2 FILEMON KID

 

I dagens lucka har du chansen att vinna ett valfritt plagg från Filemon Kid!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vilka är Filemon Kids ledord? (svaret kan hittas på Filemon Kids hemsida)
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @filemonkid på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 2 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win a garment, free of your choice, from Filemon Kid!
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
What is Filemon Kid´s motto? (to find the answer take a look at filemonkid.com)
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @filemonkid on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 2nd.
 
Good Luck!
 
Filemon Kid bjussar även på en härlig rabatt:
 
 
Kakan:

Ledorden är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Laila:

Våra ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

coola kläder vinner gärna!

Linnea:

Svar: Ledorden är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Jag skulle valt denna fina i strl 116/122 http://www.filemonkid.com/store/p/sweatshirts-145170/sweatshirt-fox-393339 om jag hade turen på min sida :)
Följer båda på insta; hjarternio

Ann-Charlotte :

Filemon kids ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.
Jag följer både Lady thirty och Filemon kids på instagram. Där heter jag ackadacka.

Erica:

Detta var ett nytt mörke för mig, så mycket fint! Deras ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.
Följer dig på instagram såklart (edraminsky heter jag där)!

Barnmarkesloppis:

filemons ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag. Om jag vinner önskar jag den underbara uggletröjan!

Emma:

Vet inte om det är rätt men; livet är till för att lekas, kanske! Oavsett så gillar jag allt med vad som står i detta klädmärkes "about" och har varit nära att klicka hem ngt många gånger. Blev så glad av denna tävling - kanske att jag nu vidgar mina vyer litegranna från mini rodini och omfamnar andra eko-märken också ;)

Jag följer redan båda era konton på instagram "aekn" :)

Pernilla:

Åh det här vill mina barn (dvs jag) vinna! Ledorden är: impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Följer redan er båda på insta (@itsteatimedarling)

Trevlig tisdag!
✊ /Pernilla

Mimmi:

Hallå! Ledorden för Filemon kid är "impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag" - sjukt snygga och mysiga barnkläder ser det ut som. Ett nytt märke för mig och jag håller tummarna för att jag får chansen att prova det till våran lillkille snart ☺️ Självklart följer jag er på Instagram också, miimdoc . Heja dig för en sån fin adventskalender!

Malin Wadlund:

Filemonkids ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.
Jag följer självklart Lady Thirty och Filemonkids på Instagram, fruwadlund heter jag där.

Johanna:

Deras ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Följer er båda på insta, heter @johannabolmgren där :)

Anna:

Deras ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Följer er båda på instagram/Setsuhen

Sofie Altuntas:

Svar: impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Följer båda sidorna på IG med namn sofie_altuntas

HOPPAS

Malin:

Jag följer er båda på IG sen tidigare. Filimonkids ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag. Precis vad jag gillar!

Saras liv:

Deras ledord är impulsivitet, lekfullhet, livsglädje och enkel design med lekfulla inslag.

Jag följer på instagram, @sarasliv. :-)

Camilla Wihlborg:

HIttar orden "Livet är till för att lekas!" :)
Följer er båda på instagram, @fruwihlborg heter jag.

vivi:

Åh så klart jag vill vara med !! ;)
Följer er båda på Insta som Missvivi81

Ledorden : impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag
Kram

Hanna Jarlängen:

Tjoho! Jag vill vinna! Följer redan er båda på Instagram. Där heter jag frujarlangen! :)

Filemonkids motto är: "Filemon Kid är sköna kläder för sköna ungar."


Håller tummarna för vinst! :)

Sandra B:

impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag :)

Följer er båda. @bandmednamn

Gun Nilsson:

Våra ledord är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag
Jag skulle vilja köpa en jumpsuit med dom vita små rymdvarelserna, det hade blivit en fin julklapp till ett litet fint barnbarn.

Sara Rosendahl:

Ledorden är ; impulsivitet, livsglädje, lekfullhet, enkel design med oväntade inslag.

Hälsningar Sara

Carola L:

Jag är med!

Svar: Impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Jenny Sjöberg:

impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag

Rebecca:

Filemonkids ledord är: impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.
Håller tummarna!

Angelica Levin:

Impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag är Filemon Kids ledord!

Följer er på instagram! Heter Tirjea

Eva:

Fantastiska Filemon Kid vill vi gärna vinna till våra glada och galna filur. Gärna en sweatshirt.
Filemons kids ledord: impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag.

Följer självklart både @ladythirty och @filemonkid där jag heter @evadanofsky

Fam Edman:

Å jag vill vinna superfina kläder!
Ledorden är impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag

Sofia :

Filemon Kids ledord är "impulsivitet, livsglädje, lekfullhet och enkel design med oväntade inslag".
Jag följer sedan tidigare Lady thirty, och idag började jag följa Filemon Kid. Jag heter sofiaveronika på Instagram.
Håller tummar och tår att jag vinner en cool onesie till min K!

Johanna - RosaBubbla.se:

Åh, vi älskar Filemon Kids fina kläder! Passade på att shoppa en del i deras pop up-butik i Göteborg för ett tag sedan! Tyvärr börjar Sigrid växa ur sin Onsie på längden - går med en rasande fart där just nu... Hade egentligen velat ha en sådan i större storlek om vi vann, men eftersom de bara går till 92/98 hade det fått bli en Reversible Leo Sweatshirt istället...

Mottot är "sköna kläder för sköna ungar" och det passar ju perfekt på vår Sigge. ;)

Kram Johanna
www.rosabubbla.se
[email protected]

Kommentera inlägget här: