Baby Björn ambassadör.

Superkul!
Jag är en av fem utvalda hos Jollyroom som ska få testa bärselen Baby Carrier We från Baby Björn.
Så när lilla bebisen har kommit (eller ja, kanske inte direkt när den har kommit) så kommer jag att börja med att utvärdera bärselen på alla sätt och vis.
 
Om ni har några frågor under tiden, så är det bara att skriva ner dem i en kommentar så ska jag försöka svara så gott jag kan!
 
klicka på bilden för att se klippet om bärselen.
 
 
 
Maria:

Grattis va skoj 😄

Hoppas det är bra med dig!
Kramkram

Maria:

Grattis va skoj 😄

Hoppas det är bra med dig!
Kramkram

Svar: Tack snälla!
kramkram
Lady Thirty

Nina:

Vad roligt, grattis! kramar

Svar: Tack snälla!
kram
Lady Thirty

Amanda Thomsen:

Den såg ju riktigt smidig ut! Man kan alltså slänga runt ungen på ryggen utan att ens knäppa upp?! Coolt! Sån skulle man haft! Får du en sån eller bara testa den?

Vivi:

Spännande! Själv ska jag testa vår ERGObaby-sele ikväll för första gången 😊

Svar: Åh vad kul!Vad tyckte du?

Kram
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: