giveaway!

 
Som jag nämnde tidigare så vill jag fira att jag haft min blogg i sju år.
Tillsammans med tre härliga tjejer så lottar vi nu ut en "goodie bag" här på bloggen men även en på min Instagram @ladythirty!
 
Det Du kan vinna är:
- kulring från ATOM47
- Dino mocks från MINI MOCKS
- Valfritt linne från MARLOE JR
- Målarbok som jag har illustrerat
 
För att ha en chans att vinna så lämnar du en kommentar till det här inlägget där du berättar varför just DU ska vinna de här sakerna!
 
Vinnaren dras den 6 juni.
 
Lycka Till!
 
ps. kom ihåg att du även kan vara med på Instagram!
 
 
Vivi:

Åhhhh vad jag vill vinna!!!!! Älskar alla dessa grejjer, lilleman hade varit så fin i mockasinerna och ett snyggt linne, målarboken älskar jag så klart 😊 framförallt vill jag vinna då jag är arbetslös numer och kommer inte kunna unna varken mig eller miniman sådant en tid framöver!

Erica:

Då vardagen känns rätt trist och grå
Kan en liten gåva vara toppen att få.
Ibland behövs det en liten extra guldkant
Då vägen framåt kan kännas väldigt brant.
En uppmuntran till mig och min baby
Skulle jag då önska av dig, lady!

Dundermei:

Åh! Jag vill vinna för att sakerna verkar helt fantastiska och det är inte alltid alltid jag kan unna min lillunge sånt som är "utöver". Det vore himla roligt. Helt enkelt.

Ann-Charlotte :

Jag vill vinna så jag kan ge sakerna till mina underbara barn. Har en fyraåring som just blivit storasyster och hon är bannemej världens bästa storasyster. Och lillasyster är världens goaste unge. Jag är vekligen lyckligt lottad :):)

Ulrika:

Åh jag vill vinna! Superfina saker som jag och min 1-åriga son Walter kan få glädje av tillsammans. Ser framför mig hur vi färglägger målarboken tillsammans då han sitter i sitt fina nya linne och fina skor. Och ett av mina fingrar är prydda med en ny snygg ring. Håller tummarna!

Jennica:

Jag fullkomligt älskar allt du lägger upp, e nog lite smyg kär i dig trots allt :)
Jag och min sambo har precis fått reda på att det växer en liiiiiten myra i magen och det skulle vara sååå kul att få ta del av dessa über coola grjejr(även fast det är för lite större barn) :)

Puss och kram på dig!

Sara:

Med fyrverkerier, ballonger och kaka, så borde ju du fått parta!
För att denna sjuåring fira,
du kan ju kanske ta en bira?

Jag blev nyligen moster för första gång,
till en liten Elma som är så lång!
Till henne vill jag vinna detta fina,
så att inte mina pengar sina.
Student som jag är har jag inte mycket över,
men allt vill jag ge till mitt lilla fyrklöver!
För lycka och tur hon ger oss alla,
och för detta hoppas jag att du ska falla!

Madeleine:

Har inte hittat några bra skor för min lille kille än då han har så höga vrister, hihi tjockis :) men dom här verkar sitta som en smäck på hans fötter!

Frida:

Till min underbara väninna jag detta önskar ge,
för att därefter se henne skratta och le.
Nybliven mamma hon är
och hamnat i en omtumlande ny atmosfär.
Otroligt glad hon skulle bli,
när hon får se vad som finns däri.
Klart jag detta då vill vinna,
när jag vet den glädjen jag kommer att finna <3

Malin :

Men alltså! Självklart vill jag vinna allt detta fina till mig, Linné och Lennon! Det skulle vara ett finpaket som skulle ge oss de gladaste av leende! Och det passar ju fint till ditt sjuårs-kalas! Hejja dig fru trettio, Hejja oss!

Jessica Olofsson:

Framför allt är det helt underbara saker som jag skulle älska att vinna. Dessutom är det en tid fylld av födelsedagar och dop och det vore väldigt kul att få skämma bort både sig själv och sina kära.

Titti:

Vilka coola designprylar,
jag tror att till och med att vargarna ylar.

Mockasiner till lillen, målarbok till storebror,
linne till storesyrran och ringen till mor.

Hela familjen jublar av lycka,
för att vi så mycket om dessa gåvor tycka.

För tänk nu stapplar lillen sina första steg med mockisar på,
Medan brorsan målar med stor fantasi och så...
Syrran ej längre svettas i ylletröjan.
Och mor lilla har lurat iväg friarna på kö och kan pusta ut bakom slöjan.

Anna:

Åh, jag vill också gärna vinna för jag har upptäckt hur avkopplande det är att sitta och måla i fina målarböcker fastän jag är en gammal mamma. Och min lille pojk börjar strax att gå och då kan det sitta fint med så där snygga skor. Och så vill jag gärna vinna bara för att det är kul :-)

Joanne:

Åh vill vinna mockasinerna till min strumphatande lille son och allt annat till hans stora syster. Hon (och jag) älskar allt.

Kommentera inlägget här: