sommarfest.

Ja idag känns de där sommarfesterna lååångt borta.
Här i stan blåser det som bara den och regnet hänger i luften, men efter att ha kikat in hos Polarn o Pyret så vet jag att snart, snart så är sommaren här!
 
I och med sommaren så kommer en del festligheter - skolavslutningar, dop, midsommar och annat skoj.
Jag har plockat ihop två olika outfits som jag kan tänka mig att lilleman kan bära vid nån av sommarens fester;
en lite tjusigare för kanske ett dop och en något enklare, men båda känns som att min lilla kille skulle känna sig bekväm i och ni som har hängt med ett tag vet att jag är väldigt svag för flugor...
 
Länkar till plaggen hittar ni under bilderna.
 
luvtröja / skjorta / fluga / linne / gummistövlar (ifall regnet anfaller) / shorts / hängslen
 
luvtröja / långärmad t-shirt / scarf / shorts / gummistövlar (ännu en gång; regnet kan ju komma...)   /hängslen
 
 
Kategori: PoP Taggar: PoP, baby thirty;
Kommentera inlägget här: