Drutten och Plutten går till tandläkaren.

Snart är det dags för ännu en Drutten och Plutten-bok att komma ut, närmare bestämt "Drutten och Plutten går
till tandläkaren".
 
HÄR kan du provläsa boken och vill du förboka ett ex så kan du göra det på Kikkuli.com
 
Boken är skriven av de duktiga tjejerna Anna Hansson och Jennie Elverstig och jag har gjort illustrationerna.
 
 
Vickis:

Vill så gärna vinna!
[email protected]

Svar: Det här är inget tävlingsinlägg :)/Maria
Lady Thirty

Nilla:

Jag är med, självklart!

Svar: Det här är inget tävlingsinlägg :)/Maria
Lady Thirty

Anneli:

Jag är också med!

Svar: Det här är inget tävlingsinlägg :)/Maria
Lady Thirty

zizzi:

Åååh jag såg att det var superpris på första boken på bokus. :-) kram

Svar: Ja, jag såg det! Kanon i jultider ;)
kramkram
Lady Thirty

Nina:

Vad roligt!! Ser jättefin ut!! Kram

Svar: Tack snälla!
kram
Lady Thirty

Saras liv:

Men jag tycker att det här BORDE vara ett tävlinginlägg. ;-) Vi kommer självfallet slå till på boken när den kommit ut, älskar ju första boken och just tandläkaren är ju lite aktuell här hemma. Kram!

Svar: Vem vet det kanske blir ett tävlingsinlägg ;)
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: