PoP´s presentkort går till...


De tre som vinner varsitt presentkort på 100:- är:
 
- Lina:
"Jag har efter flera år äntligen lyckas få det efterlängtade plusset. Det är underbart:) Det är mycket som ska inhandlas framöver och det vore därför toppen att få vinna i denna tävling och få köpa något fint till den kommande bebisen :)"
 
- Vanilla - mamma till det lilla hjärtat:
"Min lilla tjej ska börja på förskolan till hösten och vi behöver köpa en massa nytt. Kvalitet är viktigt för mig så självklart väljer vi Polarn O. Pyret! Skulle vara toppen med ett presentkort till höstens alla inköp! :-)"
 
- Jessica Sundberg:
"Hur kommer det sig att det är så många udda strumpor som finns kvar efter tvätt?! Det är något mystiskt som sker... Nåja, barnen behöver därför nya strumpor och ett presentkort på 100 kr är en bit på väg!"
 
Grattis till er! Mail är på väg!
Tack till alla som ville vara med - ny tävling är på gång så håll utkik!
 
 
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥:

Tusen tack! Jag har varit lite "bortkopplad" nu med semester och allt, varken läst mina vanliga bloggar eller kollat mailen. Men nu när jag kollade mailen fick jag en glad överraskning! Hoppas bara att det inte är för sent! Måste definitivt bli lite mer stammis här inne också! :-)

Stor kram och tack igen!

Kommentera inlägget här: