princess week - tävling!

En prinsessvecka behöver en tävling, eller hur!?
 
 
Nu har du chansen att vinna en hemlig liten goodiebag med finfina produkter som jag samlat ihop!
För att ha en chans att vinna den här härliga påsen så gör du så här:
 
  • lämna en kommentar till det här inlägget och berätta att du vill vara med.
  • för att öka chanserna så bloggar du om tävlingen och länkar till inlägget eller gillar Ladyn på Facebook och delar inlägget där.
 
Om du bloggar eller lägger upp på Facebook så berättar du det i din kommentar.
 
 
Vinnaren dras den 16 juni och presenteras dagen efter.
 
Lycka Till!
 
 
Johanna:

Jag vill absolut delta i en prinsesstävling! :)

arishiaa.blogg.se:

Jag vill vara med! <3

Saras liv:

Åh, spännande! Jag är med! :-) jag delar inlägget på Facebook alldeles strax...

Junitjej:

Vilken kul tävling! Jag är med! Jag gillar på Facebook och jag har delat!

Elin:

Å jag vill tävla och vinna!
Har delat på fejjan.
Ha en härlig helg!
Kram Elin

Smäm:

Oooo :) Jag är med!

Teresia:

Låter väldigt spännande ,vem vill inte vara med !!! Har delat på Facebook 😃

Maria:

Jag vill vara med! :)

Carolina:

Jag vill såklart vara med! Spännande! :-)

Trevlig lördag på dig!

Miss K:

Hej,
Eftersom Arvid älskar prinsessor så tävlar jag för oss båda!
Jag delar på FB!
Kramen

Ida Henriksson:

Jag är med, har även gillat och delat på Facebook!!! :)

"Pipes" Emma:

Jag vill också vara med :)

aliengirl- life with autism and art:

Jag vill gärna vara med! :)
Jättekul tävling.

Efraim:

Ok jag är väl med! Det kan ju bli en present till min fina tjej :)

FrökenTV, bloggen om tv och film:

jag vill vara med

Anna:

Ja, jag vill tävla så klart! Jag har delat ditt blogginlägg. Och så heter jag Princess i mellannamn, det borde väl öka chanserna ännu mer? ;)

Mari:

Klart jag är med! Gillar och delar inlägget på Facebook.

Mrs E:

Jag vill såklart vara med och här har jag tipsat om tävlingen: http://missesblogg.blogspot.se/2013/06/vill-vinna.html

Kram!

Maria @ Home is wherever I'm with you:

Jaa va skoj!
jag är med och har delat på facebook! :)

kramkram

Anna:

Jag e med och tävlar hos dig.
Hemliga goodibags gillas hos mig.
Jag är 30plussare och älskar Facebook
Har ett barn och gillar din look!
Vi ses framöver
Kanske jag har något du behöver?

Cecilia Börjesson:

Vill verkligen vinna! Länkar på Facebook!

Pernilla:

Roligt, hoppas jag vinner. :)

Johanna K :

Åh vad jag vill vara med och tävla! Delade på facebook och gillar dig sedan länge :)

Anne Johnsson:

Jag vill absolut vara med och tävla! Har delat på facebook :)

Jennica :

Jag vill åsså vara med och tävla :) kram

Jennica:

Glömde skriva att jag delat på FB!!

Angelica :

Jag är med o har delat på FB! (Angelica Andersson)

Helena i Uppsala:

Jag vill vara med!
Med en chans.

Stina Nilsson:

Jag vill gärna vara med på tävlingen.

Linda :

Jag älskar överraskningar och vill därför vara med och tävla. Håller tummarna för att goodie bagen ska få flytta hem till mig.

Jenny ericsson:

Självklart vill jag vara med och tävla! =) (Vilka snygga illustrationer du gör, by the way!)

Anna Holm:

Jag vill vara med ^^

Josefine Lindqvist:

Vad kul! Klart jag är med och tävlar!
Delar på FB också :)

krisse:

Jag vill vara med :)

Sara Westblom:

Jag är med och tävlar om den spännande goodiebagen!

Matilda:

Ja vad roligt, jag är med.
Nu får man bara hoppas att lyckan står på ens sida^^

Kramkram hajkbanan

MissDumle:

Ooh, jag vill vara med! Kan behöva en överraskning att pigga upp mig med :)

Elin (cupcakekaos):

Åååh! jag vill såklart vara med och tävla! (Vinner jag goodiebagen känns det lite som att jag är med på er bloggträff i smyg ;) Gillar på Facebook såklart! :)

Marika:

Såklart jag vill vara med! Hemliga paket livar ju upp vilken regnig dag som helst! :)

Emma:

Hoppas jag inte är försent ute.
Ååå va kul med en goodiebag! Alla måste ju få vara prinsessa någon gång. :-)


Gillar självklart på Facebook.

Ewa-Maria Antonsson:

Självklart vill jag vara med, detta måste vara ultimata födelsedagspresenten till min vän som är en min prinsessa i vardagen! Delar såklart på fejjan.

Maria:

Jag vill vara med!! :)

Alex:

Jag är med, om det nu inte är försent?! Kuuul!

Alicia Broberg:

Jag är med <3

Sally:

Jag är gärna med om det inte är försent <3

Emma W:

Klart man vill vara med. Denna spännande påse skulle verkligen pigga upp en halvgrå dag.

[email protected]

Emma Larsson :

Åhhh vill vara med skulle så pigga upp en trött mamma som nu men massa tråkiga utgifter att jag knappt råd att köpa nya rakblad till hyveln för ha fina ben nu i sommaren :/... Är med och tävlar och hoppas ! Tack för en fin och bra blogg!

Kommentera inlägget här: