lady buppa.

Äntligen kan jag berätta om något som vi pysslat med under våren och sommaren.
Låt mig presentera "Lady Buppa" - ett resultat på ett samarbete mellan mig och The Buppa Brand.
Det är en softshellåkpåse och vad är då så speciellt med en sån påse?
Jo, "kombinationen av vind-och vattentäthet med att tyget andas gör åkpåsen till ett utmärkt ytterlager som håller ditt barn svalt och torrt i alla väderförhållanden"
 
Visst låter den toppen!
Om ni blir sugna på att skaffa er en egen "Lady Buppa" så hittar ni den HÄR
 
 
Maria:

Men oj vilken grej, stort grattis 👍
Vet du om den funkar på alla vagnar eller är det speciella den passar till?

Kram

Svar: Tack snälla! Måttet på påsen är 105x50cm så kan du kolla ifall den passar just din vagn :)Kramkram
Lady Thirty

Nina:

Vad roligt, grattis! Superfin!
Synd att mina är för stora för vagn, annars hade jag köpt direkt ; ) Kram!

Kommentera inlägget här: