Lady Thirtys Julkalender - Lucka 15 SVEAS DESIGN - avslutad

Fine little day poster, Pirum Parum
 
I dagens lucka har du chansen att vinna Postern Pirum Parum (Fine Little Day / värde 299:-) från Sveas Design!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vilket år grundades Sveas Design?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @sveasdesignvintage på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 15 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
VINNARE ÄR ANNA KVIST,  GRATTIS! Mail kommer inom kort!
Malin Svensk Björck:

Grundades 2011!
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]
Följer på instagram, malinsvenskbjorck

luckysafir:

2011

Malin:

Följer er båda på IG, @malinsroom.

Svaret är 2011!

Erica:

Sveasdesign startade år 2011.

Följer både dig och Sveasdesign (Sveasdesignvintage) på instagram (edraminsky heter jag där)

Nu håller jag tummarna för postern till mini i magen!

Johanna E:

Hej! Detta är verkligen min älsklingsposter! Hoppas på tur. Sveas design grundades 2011.

Jag följer både Lady Thirty och Sveas Design på instagram sedan länge. Tack för fin inspiration!! Mitt namn på IG är j_ekdahl.

Anonym:

Hej! Detta är verkligen min älsklingsposter! Hoppas på tur. Sveas design grundades 2011.

Jag följer både Lady Thirty och Sveas Design på instagram sedan länge. Tack för fin inspiration!! Mitt namn på IG är j_ekdahl.

Ann-Charlotte:

Butiken öppnade i november 2011, webbutiken ett år senare.
Följer er båda på instagram, heter ackadacka.

Jenny:

Åh, tänk om man kunde vinna ett Pirum Pärum! Lyckan skulle vara total!
Svea design grundades november 2011.
Följer båda två på Instagram som onomakdesign

Jenny:

Åh, tänk om man kunde vinna ett Pirum Pärum! Lyckan skulle vara total!
Svea design grundades november 2011.
Följer båda två på Instagram som onomakdesign

Zizzi:

2011 och jag följer båda på IG :)

Jonna A:

Sveas design startades 2011. Följer er på insta, heter @pysselkarameller där. Håller tummarna stenhårt nu!

Therese L:

Sveas design bildades 2011. Jag följer er båda på instagram sen tidigare :) God jul!

Madeleine w:

Grundades 2011.
Madeleinesliv på instagram
Håller tummarna att jag vinner denna underbara affisch till mina flickors rum :)

Therese L:

Ooops jag glömde, jag heter tittiluttan på instagram ;)

Lappis:

Sveas Design startades år 2011 och jag följer er på instagram (Meiranka)

Theres Aarås:

SveasDesign grundades 2011! Jag följt er ett tag ni ger en så bra inspiration instagram: therecvine

God Jul!

åsa:

Svea Design grundades år 2011 :-)

självfallet följer jag på instagram - där heter jag asawulff.

önskar er en fin dag!

Liw - FINA LYAN:

Året var 2011 ;)
Tvivlar på tur igen men måste chansa, har kikat på postern till sonens rum! <3
Följer er båda på Instagram, men de heter @Sveasdesignvintage väl?

Sandra:

2011 :)

Anna Kvist:

Jag ÄLSKAR den postern! Sveas design grundades 2011 och jag följer er bägge på insta, heter annakvist där!

Alexandra O:

November 2011

linda:

Affären öppnade upp 2011!

Sara Rosendahl:

Sveas design startades i november 2011!
Nu håller jag tummarna för att vinna detta underbara päron!

Pamela :

2011! :)

Jenny Olsson:

2011! Denna tavla hade ju passat bra i mitt rosa kök! =)
jennyorust på instagram

sara:

De grundades 2011. Jag följer er båda på insta: prickigasystern.

Malin Gustafsson:

Jag är gärna med. :)
Så fin poster! :)

Grundades 2011.

Följer dej och sveasdesignvintage på Instagram som frozenvanilla_

Kommentera inlägget här: