Lady Thirtys Julkalender - Lucka 17 WHISTLE AND FLUTE

I dagens lucka har du chansen att vinna $25 att shoppa för hos Whistle & Flute,
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Vilket plagg är din favorit hos Whistle & Flute?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @whistleandflute på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 17 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win a $25 shop credit from Whistle & Flute.
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
 
Which garment is your favorite in Whistle & Flute shop?
 
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @whistleandflute on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 17.
 
Good Luck!
 
VINNAREN ÄR ALEXANDRA O - GRATTIS!
Mail kommer inom kort!
 
Luckysafir:

Kawaii Panda Baseball T-Shirt
var ju jätte snygg!

Lina:

Åh finaste whistle & fluthe! Min favorit är den grå Je T'aime tröjan!

Katja:

Min favorit är Kawaii Cloud Baseball T-shirt, den har jag önskat mig så länge till dottern. :)
Följer båda era konton på IG. :)
/katjath

Ann-Charlotte:

Min favorit är Kawaii Cloud Sweatshirt. Följer er båda på instagram, heter ackadacka.

Emma:

Kawaii cloud truckerkepsen :) sååå gullig! Följer båda på insta: aekn

Jennie:

Älskar pandatrycket 😍 tröjan leggings o scarfen 👌 följer er båda ☺️

Henrik:

Jag gillar Je t'aime-tröjan bäst! Men det finns mycket annat snyggt.

Sandra :

Oh, jag har länge spanat på deras baseball-tröja med Panda tryck som är en storfavorit :)

Följer er båda på Instagram under namnet schutzan

Elisabeth:

Gillar Cloud sweatshirt bäst! Blir glad av den!

erika:

http://www.whistleandfluteclothing.com/products/onesies-gift-pack gillar jag

vivi:

Jag älskar den Kawaii tröjan med molnet, fast baseball-modellen är favoriten, sååå söt!!
Följer på både din och Whistleandflute (nu gör jag iaf det) på instagram :)

Martina Johannesson :

Åh vad fin grejer :-) men min favorit är nog "Arrow sweatshirt"!!!
Följer på insta som @lazersmith

Malin:

Får man svara alla!?
Tokfin kläder och en av favoriterna är basebolltröjan med äpplet! Eller molnet... Eller...

Följer er båda! :)

Jenny Olsson:

http://www.whistleandfluteclothing.com/collections/kids/products/copy-of-kawaii-cloud-sweatshirt

Detta är min favorit! Hade ju passat fint nu när vi lääängtar efter snö!!

Alexandra O:

Min favvo är Kawaii ICE cream T-shirt. Den får mig att tänka på sommaren och hur härlig det ska bli att se fram emot den efter att jul och nyår är över.

Kommentera inlägget här: