Lady Thirtys Julkalender - Lucka 21 ZIGGYS BARNKLÄDER

Ziggys barnkläder
 
I dagens lucka har du chansen att vinna ett presentkort på 500:- att shoppa loss för hos Ziggys barnkläder
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Ziggys barnkläder är först ut i Sverige med det skojiga märket Beau Loves, vilket land kommer de i från?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @wwwziggysse på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 21 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling i det här inlägget!
 
Lycka Till!
 
VINNARE ÄR JENNY!
GRATTIS!
Mail kommer inom kort!
Cissi :

Svaret är: United Kingdom! :)
Följer på instagram, alias Ungpudel

Sandra:

England (London)

Följer er på instagram: @bandmednamn :)

Frida:

Svar : uk

Så fina kläder ! Följer på IG!

️Friidas.se

luckysafir:

england

Malin Svensk Björck:

Kommer från England.
Följer på instagram, malinsvenskbjorck.
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]

Petronella Widmark:

Märket kommer från England! 😄
Följer på insta under namnet petrowidmark.
Skulle sitta fint med lite coola kläder till mina coola killar! ✌

Hanna Ledhagen:

Hej

Vilken vinst. Den måste man ju tävla om. Märket beau loves kommer från England.

Jag följer er båda på instagram.

Anonym:

Och på instagram heter jag hannaledhagen:)

Felicia:

Tur man är Malmöbo numera, för Beau Loves är stajlat och gjort i England:)

Erica:

Det är ett brittiskt märke.

Följer dig på instagram (edraminsky)!

Malin:

Det kommer från England!

:)

Följer. @malinsroom

Lappis:

Åh, du har så fina luckor! Hoppas verkligen på att vinna detta härliga luckan (som alla andra här, förstås)! Märket kommer från England och jag följer er på instagram och heter Meiranka.

Pamela :

De kommer från England (London). Hoppas på vinst så att jag kan få ge min klädtokige systerson något fint.. :)

Ehsan:

Beau loves kommer från Storbritannien.

Fasceta:

Det kommer från England.
Har följt er på IG som cha_miku

Kakan:

England!

Barnmarkesloppis:

Uk kommer beau loves från! Håller tummarna, shoppade från ziggys för ngn vecka sedan och var väldigt nöjd med bemötandet! Så jag återkommer garanterat! givetvis följer jag era sidor på instagram där jag heter såsom undertecknad!

Frida:

Beau Loves kommer från UK! :) Jag följer både @ladythirty och @wwwziggysse på instagram (där jag själv heter @itsafreakshow). min mailadress är [email protected]

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Storbritanien/London :)

jenny olsson:

I London!
Jättetuffa kläder, hoppas de kommer fler ssbutiker till västkusten!
jennyorust instagram gillar nu er båda!

Jenny Sjöberg:

England

Lovisa:

Supercoola Beau Loves kommer från England! Jag gillade historien bakom namnet, jag och Beau har något gemensamt...vi älskar både två alla deras grejer!

Följer både på instagram som @tinybrothers

Sandra :

Märket kommer från Storbritanninen. Jag följer er båda på Instagram under namnet Schutzan :)

ANGELICA ANDREASSON:

Kläderna är från Storbritannien (London).
Så nu håller jag o Flickorna tummarna för lite nya kläder till dem.
Kram
Följer er båda på instagram som BYANNEA

Sanna D H :

Vackra Beau Loves är en ny kärlek hos mig. Det är en bra spegling av min egen klädstil som känns lätt och inte påtvingat att klä mina barn i också. Märket kommer från England och där görs allt fortfarande.

Jenny:

England

alexandra "axdal":

Åh vad mycket fint det finns :)

svar: Beau Loves kommer från England.

Jag följer @ladythirty och @wwwziggysse på Instagram jag heter @axdal.se där.

Ida:

Sååå fina vinster i din kalender så jag måste tävla igen! Beau Loves urfina kläder kommer från UK.
Gillar er på Insta, Fruidab

Kommentera inlägget här: