Lady Thirtys Julkalender - Lucka 22 PERSONLIG ALMANACKA.

 
I dagens lucka har du chansen att vinna ett presentkort på en personlig almanacka i valfri storlek
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Vad ser du fram emot att göra under 2015?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @personligalmanacka på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 22 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling i det här inlägget!
 
Lycka Till!
 
VINNARE ÄR MALIN SVENSK BJÖRCK!
GRATTIS!!
Kakan:

Försöka utöka familjen.

Frida:

Jag ser framemot att vara mammaledig, boka dop, plugga och bara njuta av tillvaron .

Almanackan skulle jag ge min syster om vi vinner

Anna Lundqvist :

Mer tid tillsammans med maken bara han o jag

Charlie CS - Julig kulturtant som cramas:

Jag följer er båda två (nu). Heter KulturCramer på Instagram.

Vad jag ser fram emot att göra. Utvecklas i mitt företagande. Jag ser även fram emot allt oväntat som kommer hända! Det gör ju det varje år! Redan nu ser jag fram emot att få julblogga nästa år igen!

sofie:

Försöka träffa bästa vännen och hennes nya lilla bebis oftare. 30 år fyller vi även så försöka boka ett gemensamt födelsedagsfirande!
*följer på instagram - randigtiger

Sara Stalén:

IG konto: @sarastalen
Jag ser fram emot ett friskt och sunt 2015.
2015 ska vi bli rika på händelser och fina minnen❤️

Emmalill Frank:

Försöka få ett avtal med min andra bok.
Instagram @emmalillfrank

Pamela :

Jag ser fram emot att försöka göra en liten bebis. Hela 2014 gick dåligt, hoppas att 2015 ska bli ett bra år.

Jonna A -aka virrigast i byn:

Första halvan av 2015 är jag föräldraledig och kommer ta tillvara på tiden med minstingen ordentligt, dvs gosa, mysas, kramas och ta dagarna som de kommer! Då behövs en bra kalender för att hålla reda på vilken dag som är vilken och för att inte tappa bort vilka dagar skolbarnen har gympa, när det är dans och blockflöjt osv. Andra halvan är då jag återgår till mitt arbete på förskolan och då sätts en kalender på ordentligt prov vill jag lova! ;) Har bara hört gott om Personlig Almanacka och håller tummarna för att vinna en sån! (@pysselkarameller på insta som följer er)

Carola:

Jag gillar personlig almanacka på Facebook.

Efter ett långt destruktivt förhållande och tre små barn väldigt tätt så har jag tappat bort mig själv. Men nu har jag flyttat och ordnat upp vardagen för mig och barnen så nu har jag bestämt mig för att 2015 ska bli mitt år, då jag fokuserar på mig själv både psykiskt och fysiskt. Jag ska börja träna, gå ner i vikt, gå i terapi, läsa mycket, skriva mycket och börja med yoga.

Sandra:

Jag ser fram emot att hitta ett jobb och börja jobba efter mammaledigheten.
Följer er på instagram, @bandmednamn

alexandra "axdal":

det jag ser absolut fram emot att göra under 2015 är att ta examen som fritidsledare.. Visst det är inte förens den 19 dec men jag ser fram imot det supermycket. Sen ser jag även fram imot att helt plötsligt bli en skolmamma inte bara en förskola mamma.. Min förstfödda ska börja skolan och o vad stort det känns. Så nu behövs verkligen en kalender som gör att jag har koll på mitt eget pluggeri, dotterns skola och allt annat runt om kring.. :)

följer @ladythirty och @personligalmanacka på Instagram. jag själv heter @axdal.se

Linda - the80sme:

Jag ska bli superorganiserad under 2015. (försöka går ju!)
Skulle verkligen behöva en almanacka till att styra upp livet! :)

Zizzi:

Jag ser fram emot att fira 10 årig bröllopsdag. :)

Malin Svensk Björck:

Jag ser fram emot att äntligen få klart handikappanpassningen här hemma så min rullstol kommer fram överallt.
Ser fram emot att se min schäfer valp bada för första gången också 😊
Mvh
Malin Svensk Björck

luckysafir:

få ett nytt kök

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Jag ser nog mest framemot att utvecklas karriär/arbetsmässigt! :)

Malin Gustafsson:

Jag ser fram emot ett bra och fint år med mina nära och kära,
resor och festivaler att åka på, för de är så kul och de mår man bra av! :)
2015 ska bli mitt år, nya äventyr och ny möjligheter! :)

Följer dej redan på Instagram och följer Personligalmanacka på Instagram
som frozenvanilla_

Hoppas på tur,
God jul! :)



Lappis:

Gå ut och bada med min dotter och klä henne i fina klänningar på sommaren. Just nu sitter vi bara hemma för hon är så liten. Följer på i stagram, heter meiranka

Helena i Uppsala:

Jag är öppen för allt roligt! 2014 kom jag inte utanför landets gränser, så det skulle ju vara kul!

Anna Norell:

Jag ser fram emot ett ljusare år det gångna samt att VERKLIGEN komma igång med kost och träning.
Är för en gångs skull motiverad, träningskortet inköpt och jag är påläst om koständringen.
En fin almanacka skulle passa perfekt till att bokföra träningsresultat, kalorier mm för att inte tala om allt annat man ska hålla i huvet med jobb, make och fyra barn :-)
God Jul på dig :-)

Frida:

Jag ser fram emot att under 2015 bygga vårt DRÖMHUS! Jag kan inte fatta att det är sant, men vi har köpt tomt och kommer under nästa år att se våra husdrömmar bli verklighet, och till nästa jul hoppas vi få flytta in tillsammans med våra två små döttrar. Det vore fantastiskt att få en personlig almanacka så att vi får bättre koll på detta enorma projekt och dessutom skriva lite "dagbok" så att vi kan gå tillbaka till och läsa om allt i efterhand!

Håller tummarna!

Jennica ohlström:

Hellu!!! 2015 ska bli ett år med fokus på mig och vad jag behöver.Sen ska jag åka på "kickoff med min sambo för att sätta upp mål för oss och vår familj!!! Ser framemot ett nytt färskt år!

Jenny Olsson:

Gillar på instagram jennyorust

Föräldraledig 2015 är härligt, men att komma ihåg allt som ska göras är mer besvärligt! Jag ska bara njuta och vara ihop med min familj!

linda:

Jag ser fram mot att börja arbeta igen efter mammaledigheten,
och vad passar bättre då än en ny kalender!?

Sandra:

Jag ser fram emot att boka in en härlig semester under nästa år :) Följer er båda, alias Schutzan.

Kommentera inlägget här: