Lady Thirtys Julkalender - Lucka 3 SMÄM

 
 

I dagens lucka har du chansen att vinna ett fantastiskt fint kuddfodral (värde 359:-) från Smäm
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vilken är din favoritprodukt i Smäms shop?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @smamie på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 3 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
bea:

Hej, trycket shy away är min absoluta favorit! Sedan kommer nog kaninfodralet och trycket unicorn, galet fina grejer så jag hoppas på vinst såklart!! Följer er på instagram och heter LUNAL75 där!

Ann-Charlotte:

Underbara prints!! Min favorit är en kulen natt tavlan. Följer er båda på instagram, där heter jag ackadacka.

Sara Westblom:

Älskar det mesta av hennes grejer men Pioner i vas får bli min absoluta favvo!
Följer redan er båda och namnet är westblom

Jenny Skantz:

Jag älskar kuddfodralet kanin! Helt underbart och skulle passa helt perfekt här hemma i soffan :)

Självklart följer jag er båda redan, jag heter @jennyskantz på Instagram.

Laila:

hmm gillar ju kuddar och det fanns flera fina men falken gillar jag nog bäst.

Angelica Levin:

in a broken dream är mitt favortitryck! Följer er båda! @tirjea

Sandra :

Alla print och kuddar är fantastiska! Men som den kattmänniska jag är blev jag kär i MEOW.
Följer er båda, @bandmednamn

Sara:

Jag älskar Saras prints men Lindon bloke har något speciellt!
Och jag följer er båda på instagram sen länge sarathoresson heter jag där.

Anna:

Jag älskar sarahs grejer! Har redan flera print bla mirrors och shy away, men förutom dessa gillar jag verkligen no strings attached och in a broken dream. Följer er båda på insta, heter annakvist där. Vore såå kul att vinna!

Gun Nilsson:

Min favorit, Magnolia bird.

Saras liv:

Alltså, jag älskar ju min kudde med trycket "Life is too short for ugly pillows", så det får bli min favorit. Och kaninkudden skulle ju matcha sjukt bra med den… :-)

Jag följer er redan på insta, @sarasliv. :-)

Kram!

Anna:

Så så svårt att välja bara en 🙈, men lyckades tillslut iaf... Printet You+me föll valet på, helt underbart är det !

Följer på insta Setsuhen

agnesnadersson:

Min favorit är No Boundaries som tyvärr är slut såld just nu :/
kram!

Elvira:

Älskar ju allt <3 men telefon-dynan och French Girls -printen (som inte finns mer :/) tycker jag är finast :)
Följer på instagram och heter Peaceandflowers

Lisa:

Jag har till slut kunnat välja en av Smäms alla underbara prints och det blev "in the morning".
Jag följer redan smäm på instagram och har börjat följa dig nu också. Jag heter lisawahlstedt där. :)

Mathilda:

Åh herregud, jag fullkomligt älskar allt Sara gör. Men min favorit är nog "Mini Oak Tree". Det är något extra fantastiskt med den lite mintiga färgen.

Följer er båda på Instagram @mathildalundin :)

Johanna:

Min absoluta favorit är smäms print "LOVE BUG".
Jag följer er båda på instagram och där heter jag: johannaweee

Frida:

Min favorit är ju slutsåld tyvärr :) "On the Cover" tycker jag är riktigt läcker. Tjejig och käck :)

Följer er båda på Instagram, jag heter frida_hansson på Instagram.

Tina Schander :

Min favorit är kuddfodralet telefon. Supersnyggt!
Följer er båda på instagram och jag heter tigertiniz där.

Jonna A:

Min absoluta absoluta favorit, om jag måste välja, är den för länge sen slutsålda "Gravity" som jag tyvärr aldrig hann få i min ägo. I övrigt så gillar jag alla som har med fjädrar att göra, pioner i vas och Lovebug -för att nämna några. Råkar dock vara kär i de flesta och ska strax fixa upp "Trollmors vaggvisa" hos bebisen i familjen medan "I stay till I'm in your life" redan finns på en tavelvägg inne hos ena dottern och jag lovar att den andra dottern skulle älska kuddfodralet med kaninen (och jag med!)

Rebecca:

Jag följer smäm och heter rebth. Jag har flera favoriter som jag hunnit köpa. Jag funderar nu på den nya bilden Our Song. Skulle gärna vinna en kudde!

Jonna A:

Och just det, glömde visst: Smäm har jag följt på insta länge och numera är jag följare även av dig Lady Thirty! ;) Pysselkarameller heter jag där.

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤:

Min absoluta favorit är tavlan "the perfect man" - vet dessutom att min kille skulle tycka om den så den funkar bra hemma hos oss :)
Följer er båda (heter sannasrum.se på Instagram)

linda:

Min favorit är de underbara tavlorna med barnsånger :)
"En Kulen natt" ligger i topp :)

Elin Nohlgren:

"Trollmors vaggvisa" är så fin,
den skulle passa bra till dottern min,
Smäms illustrationer berör,
den är både fin, cool och skör,
hennes stil passar henne bra,
såklart man ett kuddfodral vill ha,
snygg skulle vår nya soffa bli,
med ett nytt motiv på kudde i.

Elin Nohlgren:

Glömde skriva att jag självklart följer dig @ladythirty och @smamie på instagram. (Mitt alias: zoetangel)

Pamela :

Om man måste välja en favorit (vilket man ju måste) så får det nog bli "blanc et noir".. :) Har läst smäms blogg länge och nu hittade jag in hit också. Ni är fantastiska båda två.

malin:

Min favvo är mini oak tree

Johanna:

Jag har älskat Smäms prints sedan jag upptäckte dem! Men min absoluta favorit och mest älskade tavla här hemma är hennes print - On the cover! <3

Kommentera inlägget här: