Lady Thirtys Julkalender - Lucka 4 HOUSE OF MIA

 
 
House of Mia
 
Image of ORGANIC COTTON STRIPED CUFFED LEGGINGS - Emerald
I dagens lucka har du chansen att vinna $25 i House of Mias webbshop!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vad gillar du mest - tårta eller paj?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @house_of_mia på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 4 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win a $25 shop credit at House of Mia
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
Do you prefer cake or pie?
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @house_of_mia on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 4.
 
Good Luck!
Erica:

Hej!
Här är det tårta som är den stora favoriten :) följer dig på instagram (edraminsky). Håller tummarna!

Rebecca :

Hej! Paj i alla former är min absoluta favorit! Följer er på instagram som beccis1976. Ha en jättebra dag!

Angelica Levin:

Jag gillar paj mest! Favoritpajen är helt klart en ananaspaj som min syster brukar baka :)

följer er båda på instagram under namnet Tirjea!

Alexandra "axdal":

jag gillar helt klart paj före tårta. mycket för att jag nog inte gillar grädde. :P

följer @ladythirty och @house_of_mia på Instagram. :) ( axdal.se )

Kim:

Tårta! Massa grädde å frukt! :D
Följer er på instagram (kimbrgstrm) :)

Linda:

Helt klart tårta :)

Vivi:

Åh är gärna med och tävlar !! Jag föredrar nog tårta... det är ju svårt för det beroende på vilken paj ... men njaeee det blir nog ändå tårta ! :)

Frida:

Hej hej!

Tårta är min favorit :))
Hoppas nu på tur!
Hälsningar Frida

Malin:

Mmm, tårta är min favorit. Gräddtårta. Schwartzwaldtårta. Prinsesstårta. Tyvärr blir det lite sådär när man ska det mjölkfritt så blir mest paj nu...

Följer er båda. :)

Ann-Charlotte:

Tårta, alla dagar i veckan :):) Följer er båda på instagram. Heter ackadacka där.

Saras liv:

Alltså, svårt val för en gottegris för mig! Jag tror jag måste välja paj faktiskt... :-)

Jag följer er båda. @sarasliv :-)

Carola L:

Här är det paj som är favoriten!

Sara Rosendahl:

Jag väljer tårta! En somrig marängtårta med färska bär, en mäktig mockatårta med kaffe ur vackra koppar eller smörgåstårta på mingelfesten!

Tina Schander :

Jag är en pajtjej 😊 helst hugger jag in på en rabarberpaj 😋
Följer er båda på instagram, jag heter tigertiniz på instagram

Kommentera inlägget här: