Lady Thirtys Julkalender - Lucka 5 MINI MOCKS SHOP

 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna ett par "Be Frank" (värde 420:-) från Mini Mocks Shop!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vad saknar du i Mini Mocks shop sortiment?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @minimockspetra på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 5 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win a pair of 'Be Frank' from Mini Mocks Shop.
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
What item would you like to see in Mini Mocks shop's assortment?
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @minimockspetra on Instagram.
If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 5.
 
Good Luck!
Anna:

Jag skulle önska att hennes underbara tofflor fanns i storlekarna upp till 6 år 😍

Följer er båda sen tidigare, Setsuhen

Sandra Dee:

Älskar Mini Mocks! Svårt å säga vad man saknar i sortimentet, gillar att det kommer mocks i olika modeller och färger då och då!
Men kanske Mocks i min storlek! 😉😉 Som man kan glida runt i hemma och matcha med lillskruttan 😊

Följer er båda på instagram! Heter Sandradeelofgren på insta.

Nu håller vi tummarna här hemma, hade vart underbart att få lägga ett par Mini Mocks under granen till lillasyster!

Anonym:

Viken grym tävling. En liten väska för de små hade jag velat se i minimocks utbud. Min dotter är handväskgalen (som sin mamma). Men jag är trött på att köpa plastväskor som lätt går sönder. En väska i skinn håller längre och får en schyst slitning efter ett tag. Följer er båda på instagram, jag heter ackadacka.

Sabina:

En clutch eller plånbok. <3

Luckysafir:

kanske nån tuffare/rockigare sko... eller lite stjärnor...

Katja:

Jag skulle gärna se matchande scarf i dregglismodell. Skulle vara kanon till de små under höst och vår! :)

Katja:

PS. Jag följer er båda på Instagram. ;)

Sanna:

Följer er båda! Heter sannadh :)

Jag önskar mig eko-vänliga skärp och hängslen för barn från 18 månader och upp. Jag köper barnkläder second hand och gärna riktigt gamla manchesterjeans som helt saknar muddar, resår, dragsko och andra moderniteter. Vore så fint och praktiskt med skärp eller hängslen till att matcha med ett par Mini Mocks

Emma:

Följer på insta: aekn

Skulle vilja se ännu mer prints på mockisarna - dock i samma enkla stil :)

Famedman:

Ett par grön och svartrandiga moccasiner saknar jag!
Jag följer er båda!

Malin:

Men vilken kalender du har! <3

En sak jag gärna haft hade varit en leksakshållare till vagnen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men gör ett försök. En bredare läderrem med kardborreknäppning som man kan fästa runt bygeln på barnvagnen. Från den går det ut en rem med ett clip, lite som napphållaren. Där knäpper man fast gosedjur, snutte eller vad man nu kan tänka sig. Blir en snygg läderdetalj som håller gör att man inte tappar bort favoriten.

Annars hade en det varit snyggt med ett sånt koppel till giraffen Sophie i läder! :)

Följer er båda.

Xx

vivi:

Åhhhhh vilken bra vinst, älskar minimocks !! Följer er båda på insta som Missvivi81 ;)
Tycket Petra ska ta in diadem med kattöron och batmanöron! (såg att hon hade kattöron på ngn bild och tycker de skulle finnas att köpa till både stora och små hi hi)

Alexandra:

Jag saknar lite mer vintersortiment som fler varmare mocks att ha nu när det är kallt. Eller ett par snygga skinnvantar...

Jenny Sjöberg:

Mockasiner med siffror på skulle jag gilla!

Carola L:

Jag saknar mer färgglada skor! Varför inte ett par röda?!

Anna:

Vilken grym vinst! Som pojkmamma tycker jag be Frank är så coola, men något jag saknar i minimock shopen är camo-mocks! 😍det vore drömmen till ett par coola jeans och en tisha. Följer er båda sedan länge på insta, heter Annakvist där. Håller tummarna för vinst till min Silas!

Gun Nilsson:

Jag saknar en varm och skön sittdyna.
Jag följer er båda på Instagram, själv heter jag guns_59.

Elin:

Bästa vinsten, har länge velat köpa ett par då min Elsa gärna vill att man ska hålla henne i händerna och gå runt här hemma men det är lite halkigt med sockar 😊 Hmm, spontant säger jag att det skulle vara kul med mocks i guld eller brons, livar upp vilken outfit som helst 😃 Eller en modell med tjockare sula som är mer en utesko, kanske med sånt där lurv inuti! Håller tummarna nu ✊ Följer er båda på Insta, elinochalva 😘

Lisa:

Wow vilken fantastisk lucka! Skulle egentligen säga något varmfodrat men såg då att det redan är pågång 👍 Så istället säger jag något med rosetter, att det fanns mocks i lite större storlekar till äldre förskolebarn också samt någon liten barnväska eller liknande..
Följer er på Instagram; LisaLöfquist

Kakan:

Jag skulle vilja se figurer i tyg med delajer i samma material som skorna..

Emelie Lindman:

Jag följer er båda på instagram som apollonialindman ☺️

Jag upptäckte dessa Mini Mocks igår och bläddrade igenom hela Petras instagramflöde. Helt förträffliga små saker! Underbara.
Det jag skulle vilja matcha mitt barns Mini Mocks med är en liten ryggsäck. Kanske i patchwork?! 😍 I läder givetvis. Oh my vad fint!

Trevlig helg!

Sofie Altuntas:

Skulle vilja se tuffa mbilväskor i samma färgton som ni har på era produkter, gärna med lite mönster och tofsar.

Följer båda sidorna på IG med namn sofie_altuntas

Ann-Charlotte:

Förstår inte varför det stod anonym som signatur på mitt svar :) Skriver rätt och testar igen.
Viken grym tävling. En liten väska för de små hade jag velat se i minimocks utbud. Min dotter är handväskgalen (som sin mamma). Men jag är trött på att köpa plastväskor som lätt går sönder. En väska i skinn håller längre och får en schyst slitning efter ett tag. Följer er båda på instagram, jag heter ackadacka.

Kommentera inlägget här: