Lady Thirtys Julkalender - Lucka 8 TELLKIDDO.

 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna den superfina påsen Bear från Tellkiddo!
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vad skulle du förvara i din Tellkiddo påse om du vann?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @tellkiddo på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 8 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win the paper bag "Bear" from Tellkiddo!
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
What would you keep in your Tellkiddo bag if you won?
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @tellkiddo on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 8.
 
Good Luck!
Sandra Dee:

Älskar påsarna från Tellkiddo!
Om jag har turen att vinna så kommer minstingens leksaker att förvaras i påsen! Just nu bor vi väääldigt trångt och mestadels av hennes grejer ligger i fula plastlådor i vardagsrummet.. Så en Tellkiddopåse hade vart hundra gånger snyggare att ha framme och förvara i! 😊😊
Följer er båda på insta- Sandradeelofgren

Laila:

Jag skulle nog tycka att vi förvarade gosedjur i denna... Dottern skulle nog däremot krypa in i den själv till som tätt!

Camilla Wihlborg:

Så fin ♥
Däri skulle Irmas mjukdjur få bo.

Alexandra O:

Perfekt att förvara barnens nallar och dockor i.

Eva:

Om jag vann Tellkiddo-påsen skulle den få agera "ytterfoder" till en rumsgran på vår inglasade altan ☺️✊

Liw - FINA LYAN:

Åh! Min son skulle förvara sina nallar i den om jag vann.

Heter finalyan på Instagram och följer er båda!

Elin:

Dessa är ju så gulliga, en sån vill vi vinna :) Det svämmar över här hemma av leksaker och trots att jag är förvaringstokig och har flera fina förvaringskorgar så får inte allt plats, så den skulle fyllas med leksaker! Jag följer er båda på insta :) Ha en fin dag!

Veronica Ljunglöf:

Den skulle få stå in till granen fylld med julklappar! Så fiin!
Efter jul skulle den få förvara alla gosedjur på min yngsta sons rum.
Håller mina tummar! <3

Hälsningar Vera

Emelie:

Hej! Denna skulle vara toppenfin i min Olivias rum. Vi skulle förvara duplot där i ☺️

Ann-Charlotte:

Jag kommer förvara min minsta dotters leksaker i den fina påsen. Just nu ligger dom huller om buller överallt i vardagsrummet. Följer er båda på instagram. Där heter jag ackadacka. Håller tummarna!

Jane Murray :

I'd put my sons toys in it
My ig name Is Arlosmammy

Kommentera inlägget här: