Loppi Blogbag.


Jag har fått möjligheten att testa ännu en härlig blogbag från Loppi!
Den här påsen kan jag nog säga har varit den bästa för oss - man tackar!
 
I den här påsen så var det följande produkter som följde med:
 
Pipmugg från Philips Avent: den kommer lilla fröken att gilla, det är jag rätt säker på!
 
Bamse (en pektidning) från Egmont: Storebror dök ganska omgående in i den här tidningen som passar barn i åldern 1-4 år.
 
Folksam First Aid & Care: Innehåller en massa bra grejer som tex plåster, brännskadegel och solskyddskräm.
 
Kräm från ACO Minicare: Har inte hunnit med att testa den här än, men jag hoppas att det är en bra kräm som kan komplettera de andra krämerna vi har. Mina barn är ganska torra i sin hud och behöver smörjas in flera gånger om dagen.
Någon som har testat denna?
 
Smakprov från Citroën: en liten mini Citroën som Storebror kastade sig över och började att leka med! Det är en minivariant av nya Citroën C4 Picasso.
 
Gröt från Semper: Den här gillar Lillasyster och jag trodde inget annat, med tanke på att hon verkar gilla det mesta i matväg! Perfekt att kunna ha med sig gröt när man är på språng också! Lillasyster tyckte att gröten var kanon när den var rumstempererad. Gröten går också att värma i vattenbad eller på en tallrik i micron.
 
Fruktris från Semper: den här gick inte hem hos Lillasyster, vilket gjorde mig förvånad för hon älskar det mesta hon äter, som sagt. Så den andra burken vi fick ska en liten kompis få!
 
Tack än en gång Loppi!
Kategori: lady thirty testar Taggar: acominicare, bamse, citroen, folksam, loppi blogbag, loppi.se, philipsaventantispill, semper;
Malin:

Åh, jag vill med ha en sån dära bloggbag, hur gör man för att komma över en sån? ;)

Svar: Följ Loppi Event på FB, där kommer det upp när de har sådana som de vill få ut till testpersoner och så anmäler man sitt intresse, när det är en bag man tycker passar!De söker just nu testpersoner här: https://www.facebook.com/loppievent/app_480236278711737
Sista anmälningsdag imorgon! Skynda skynda! :D
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: