DIY - bilbana.

När vardagsrumsbordet kändes så där ledset och riskerade att få flytta ut så kom vi på att varför inte fixa till det och göra det lite mera barnvänligt!?
 
Så blev det!
Med hjälp av dekorplast så fixade jag en bilbana som Lilleman kunde köra runt sina bilar på och låta små Duplo-människor gå på Cirkus eller köpa glass i glasskiosken.
 
 
Kategori: diy Taggar: diy
smäm:

Riktigt påhittigt och fint :)

Svar: Tack snälla <3
Lady Thirty

Emma Grann Fotografi:

Åh coolt!! :)

Svar: Tackar :)
Lady Thirty

Mizca:

Jag vill också ha ett sådant :D

Svar: Gör ett vetja :D
Lady Thirty

Sofie:

Smart!

Svar: Tack snälla!
Lady Thirty

Veronica:

Coolt och påhittigt :)

Svar: Åh tack snälla!
Lady Thirty

Alina:

Snyggt! :)

Svar: Åh tack!
Lady Thirty

bisexualgirl.blogg.se:

coolt!

Svar: Tack!
Lady Thirty

Mizca:

Svar: Haha! Ja, absolut .. jag kommer garanterat göra något liknande, men vill skaffa ungar först som kan leka med det :D

Svar: Du får lagra idén tills dess :)
Lady Thirty

Mizca:

Svar: Verkligen, har sett flera versioner på bilbana så jag kommer nog på något :D

fotografvesna.se:

åh coolt

Ida ☯ the sky under the sea :

Ahhh! Underbart! Skulle lätt vilja göra ett sånt den dagen jag skaffar barn :)

Svar: Tack snälla du!
Lady Thirty

Alex:

haha nej vad gulligt!

Svar: tack snälla!
Lady Thirty

Sofia:

vilket härligt bord :D

Svar: Tack!
Lady Thirty

Felicia - Konstverk och mammaliv.:

Nej vad smart! Och snyggt! Det där måste jag ju pröva till min bil-tokiga son. :D

Svar: Tack! Kör, det var himla kul att göra!
Lady Thirty

Oliwia:

Fräckt!!

Svar: Tackar!
Lady Thirty

lisa terese:

Så fint och smart!

Svar: Tack!
Lady Thirty

Lilly:

Vad är DIY?!

Svar: Do It Yourself, betyder det.
Lady Thirty

Hannah:

Kika gärna in i min blogg! :)

Maria T:

Supersnyggt! Va påhittig och så bra gjort 😊

Svar: Tack fina du!
Lady Thirty

sandra- 19 år & snart trebarnsmamma:

Men vad smart!

Svar: Tack!
Lady Thirty

marycaroline.blogg.se:

Vilken rolig idé :)

Svar: Tack :)
Lady Thirty

När Annie fotograferar:

Så kreativt! Vilken bra idé och vilket fint resultat!!

Svar: Tack snälla du!
Lady Thirty

Zizzi:

Shit va coolt! Och smart! - ingen mer plastmatta/filtmatta som ligger på golvet och samlar damm!!

Svar: Tack finis! <3
Lady Thirty

Mirjam Wallmark:

Åh vad smart och kreativt! :) kram

Svar: Tackar :)
Lady Thirty

Angelica Lakna:

Nej men gud vilken påhittig grej.. skit coolt ser det ut.

Svar: Tack snälla du :)
Lady Thirty

leonor broberg:

coolt!

Svar: Tack!
Lady Thirty

Josefine Anerland:

Gud vad häftigt, bra jobbat!

Svar: Tack snälla :)
Lady Thirty

Marie Bergman:

Vilken rolig idé! =)

Svar: Tack :)
Lady Thirty

Annster:

Coolt :)

Svar: Tack!
Lady Thirty

Fröken Grön:

Smart ide! Funderar själv på att göra om mitt bord! Tack för lite inspiration! :D

Svar: Tack! Visa gärna sen vad du gjort :)
Lady Thirty

P i X E L I E - Erica Pettersson:

Åh! Vad häftigt!! Härlig idé!
Den här inspirationen kommer jag att spara för om jag får barn en dag :-D

Svar: Tack snälla!
Lady Thirty

Jennie studerar i Los Angeles:

OH va kul :D!!!

Svar: Tack :)
Lady Thirty

JuliaJ:

Ah vad roligt! Bil och tågbanor kan jag fortfarande uppskatta, hehe.

Svar: Ja det är skoj :)
Lady Thirty

Linda:

Vilken rolig idé :)

Svar: Tack :)
Lady Thirty

Busmamman:

Mycket smart, har länge tänkt göra ngt liknande. Har du använt mallar och klippt ut ur dekorplast eller hur har du gjort?

Svar: Tackar :)
Jag har skissat mina egna figurer, hus och vägar och sen har jag klippt ut dem i dekorplast.
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: