smartphoto.se

För ett tag sen så fick jag möjligheten att testa på någon utav smartphoto.se´s produkter och valde då att göra två enklare fotoböcker med bilder från barnens dop.
Jag har länge tänkt att jag ska göra fotoböcker till barnen, men det har inte blivit av förrän nu.
Så kul det var och så enkelt!
Jag kommer att göra fler, det kan jag lova!
Det behövs så lite för att få ihop en personlig och mysig liten fotobok.
 
Jag tycker att det var lätt att arbeta och ladda upp bilder på smartphoto.se och det fanns bra mallar att jobba med.
Leveransen gick väldigt fort, så jag kan verkligen rekommendera deras sida om ni vill beställa fotoböcker (i alla fall den varianten jag beställde)
 
Så varför inte göra en fin fotobok med härliga minnen och ge till någon i julklapp?
 
 
__________________________________________________________________________________
Det här inlägget är skrivet i samarbete med smartphoto.se och loppi.se
Kommentera inlägget här: