Loppi Blogbag - Höststart.

Så var det dags igen för lite testande av Loppis härliga blogbag!
Den här gången är det tema Höststart och jag hade förmånen att få testa på även denna blogbag!
 
 
I påsen denna gång:
  •  LOPPIpåse i tyg som Kitty Jutbring illustrerat. Påsen är tillverkad av återvunnet material och kostar 100:- varav 50:- går oavkortat till Childhood. En superbra påse att ha med under vagnen (för min del) och vill du köpa en påse så hittar du dem HÄR.
  • Fiskpinnar från Findus - de här fiskpinnarna gillar vi här hemma! De är väldigt goda!
  • Senaste numret av Loppi magasin, som var ett riktigt bra nummer (eftersom att jag redan fått ett nummer tidigare så kommer jag att lämna den här tidningen till BVC (kan vara kul att få läsa när man hänger i väntrummet).
  • Paneng Red Curry Spice Mix, en kryddmix från Santa Maria - en klassisk thailändsk kycklingrätt med smak av röd curry, chili och kaffirblad. Tillsätt endast cocosmjölk och kyckling. Det här ska verkligen testas! Ska bli spännande och jag återkommer med ett utlåtande om rätten!
  • Organic Coconut Milk - ekologisk kokosmjölk från Santa Maria som vi då kommer att använda i rätten med kryddmixen!
  • Rio 2 - animerad film (rek från 7år) Jag älskar tecknad film och snart lovas det regniga dagar och vad passar bättre än att kolla på film när det regnar! Då blir det filmmys!
  • Softlan Exotic Delight - paradiskänsla utlovas i tvättstugan, så det ska bli spännande att testa!
Tack än en gång Loppi för en härlig blogbag!
 
 
Kommentera inlägget här: