det var fint väder.

 
Idag var det underbart!
Mer sånt tack! Nu är jag trött på snön och vill ha vår!
Kategori: vardag Taggar: lady thirty
Roxenmo.se:

Ja helt underbart väder, love it :)

1-års firandet kör igång imorgon fredag 1 mars och håller på hela helgen, fina aktiviteter och tävlingar så ni måste absolut svänga förbi;) Stor kram och hoppas ni mår bra!

Svar: Kul att det är redan nu i helgen! Tusan vad tiden har gått fort!Kanske ses :)
kramkram
Lady Thirty

Artemilia:

Nice bild! Så fint med illustration och foto ihop! Som dunderklumpen!

Svar: Tack snälla du!
Lady Thirty

Mrs E:

Visst är det härligt med soliga dagar!

Svar: verkligen!
Lady Thirty

Sara Olsson:

Haha, jag bara älskar Lady Thirty's busiga min! ;D Kram!

Svar: Tack :)kram
Lady Thirty

Gaymasen:

Så himla underbart väder nu! Här i Göteborg skiner solen varje dag och inte en gnutta snö är kvar. VÅÅÅR! :)

Och ja skämskudden åker fram framför Bananen och gubbarna, haha.

Och angående tentan. Ja. De åker upp på en anslagstavla, tre veckor (senast) efter tentan är skriven. ^^

Njut av dagen! Nu ska jag till skolan och plugga :) Kram

Svar: Ja våren närmar sig med stormsteg, tyvärr har jag hört om kyla här uppe hos oss om ett par tre dagar så det blir väl lite bakslag på vägen som vanligt ;)
Ha det bra i skolan nu :)
kram
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: