bloggträffen

Igår var det äntligen dags för bloggträffen som jag har jobbat med ett tag nu.
 
 
 
Vi startade med fördrink uppe i Clarion Hotel Gillets SPA-avdelning.
Från vänster ser ni SARA W, SARA D, JOHANNA och LOTTA
MALENA , Sara W, Sara D och Johanna
 
Efter fördrinken så gick vi ner till Kitchen and Table för att äta mat!
 
CISSI tar kort på MATILDA och så har vi LOTTA i bakgrunden.
Godaste brödet innan maten.
Är ni förvånade att jag åt burgaren?
 
Det blev en lyckad kväll från början till slut och jag tror att tjejerna håller med mig.
Kvällen avslutades med att alla fick med sig två goodiebags hem och vad det var i dem visar jag i nästa inlägg.
 
Om ni vill spana in hur vi hade det under kvällen på Instagram så har vi kört på den gemensamma hashtaggen #ladythirtybloggtraff
 
 
Smäm:

Supertrevligt. Tack igen :)

Svar: tack själv, för att du ville komma :)
Lady Thirty

Linda:

Ni ser ut att ha haft det väldigt trevligt. Himla mysig idé!

Svar: Tack, det var väldigt mysigt.
Lady Thirty

Doktor Molly:

Ser härligt ut! Vilka snygga bloggläsare du har!

Svar: Visst har jag :)
Lady Thirty

zizzi:

Jag var fortfarande på bra humör dagen efter! Hela dagen kändes lyxig! Läsarna är inte bara snygga, utan även supertrevliga också! :-)

Svar: Härligt att du kände så!
Ja hela högen är supertrevliga inklusive dig :)
Lady Thirty

maja-STYLE & LIFE by Leia:

Ja STORT tack igen!!! Det var supertrevligt. Min vana trogen blir jag osäker på mig själv vilket leder till att jag bara babblar.

Hoppas vi lyckas styra upp nåt med smågrabbarna snart.

Många kramar

Svar: Så kul att du kom och superkul att någon babblar lika mycket som jag ;)
Ja vi får se till att ses med småkrypen inom en snar framtid!

kramkram
Lady Thirty

Kaffehörnan:

Vad trevligt

Svar: Det var en riktigt trevlig kväll!
Lady Thirty

Carolina:

Tack ännu en gång.. Vilken trevlig kväll alltså! :-)

Svar: Så kul att du kom och roligt att du tyckte att det var trevligt!
Lady Thirty

Nina:

Men åh, såg ju jättetrevligt ut!! Kram!

Svar: Det var verkligen jättetrevligt :)
kram
Lady Thirty

Longevity - en blogg om hälsa:

Ser mycket trevligt ut!

Svar: Det var supertrevligt!
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: