Tävla om en "Lady Buppa"

Nu har ni chansen att vinna en "Lady Buppa"-åkpåse!
 
Det enda du behöver göra är att motivera varför just du borde vinna åkpåsen!
 
Tävlingen pågår till den 20 oktober och vinnaren presenteras dagen därpå.
 
Lycka Till!
 
Linda:

Hösten har bitit tag om oss rejält.
En softshell till två passar bara om de är väldigt små.
Nu måste dubbelvagnen utökas med en till.
Och toppen vore det väl då om vi vann den snygga lady buppan.

Elinor:

En sån tjusig åkpåse vill jag definitivt vinna till min Maja! Behöver jag motivera mer än så så får jag väl också skriva att vi kommer att behöva en åkpåse nu när det börjar bli kallare ute.

Linda Löfgren:

Jag vill så gärna vinna för att kunna ge min minsta prins det allra bästa och finaste! Han är min sista bebis och jag vill frossa i bebisgrejer så länge det bara går!!!

Malin:

Jag skulle kunna skriva en hel novell om varför just mina barn behöver en Lady Buppa, men det tänker jag inte!
Dom är helt enkelt bara såååå värda en Lady Buppa. That's is!

Josefine:

Jag borde vinna för att åkpåsen är så fin och den skulle bara bli finare med min son i den.

Sofie:

Älskar The buppa brands produkter och ett samarbete med dig gör ju det hela så bra!
Min lilla nyfödda dotter skulle sitta så bra i Lady buppan jämte storebror i vagnen och slippa vara avundsjuk på hans softis om hon fick en egen ;-)

Sofie:

Älskar The buppa brands produkter och ett samarbete med dig gör ju det hela så bra!
Min lilla nyfödda dotter skulle sitta så bra i Lady buppan jämte storebror i vagnen och slippa vara avundsjuk på hans softis om hon fick en egen ;-)

Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

jag är med =).

en åkpåse är ju så himla smidigt! vi har en dotter som blir varm fort och att då pälsa på henne hur mycket kläder som helst är inte optimalt.. en åkpåse skulle verkligen underlätta att hålla hennes kroppstemperatur lagom och så kan hon ha det gosigt i vagnen :))

fru W:

Yes, please!
Förutom att Lady Buppa är galet snygg, så behöver min Irma absolut en softshell!
Hon är varmblodig, min lilla fina, så vinteråkpåsen är på tok för varm , tills det blir tjugo minus eller så.
Och vilka är oddsen för det såhär dags på året i ljumma Skåne?
14 plus, idag igen....
Lady Buppa skulle glädja oss!
Och hotta upp vår gamla vagn :-)

Sara Westblom:

Hade en sabla otur när vi sålde lägenheten här om veckan, tänkte då att jag har väl tur i kärlek istället... Och med din åkpåse uppstod faktiskt ren kärlek, vid första ögonkastet dessutom.
Därför borde jag väl ha tur nu!

Nina:

Åh den skulle jag vilja vinna till min systers son! Bara för att han är det sötaste som finns =)

Kram och trevlig helg!

Jenny:

Jag vill självklart vinna den och min motivering är att vi har köpt en till vagn så jag vill ha en åkpåse i varje vagn. Älskar min black star och tycker att lady buppan är häftig! Den hade dessutom passat ypperligt i vår nya svarta sulky! Hoppas på tur!

Emilie:

Denna gudomligt underbart snygga softgel åkpåse skulle passa så bra bredvid vår black star i vinter. Vår mellan kille på 2år skulle sitta kungligt i den :) Den e sååååå snygg. Man dör ju snygg döden bara av att titta på den. Skulle bli så lycklig om den vill flytta hem till oss. Med vänlig hälsning, E

Josefine:

De är ju så fina! Det är den bästa motiveringen! :) Sen att jag efter att för några månader sedan blev ensamstående och inte har de pengarna som krävs för att själv köpa mig denna underbara åkpåse till lilla A är en annan viktig motivering till varför just jag vill vinna.

Alma:

Skulle bli så lycklig av att får köra min dotter i denna underbara påse. Vår något mindre roliga vagn skulle få sig ett rejält lyft! :)

Maria:

För att min systerdotter behöver en åkpåse att matcha sin söthet med!!

Pia:

Mitt lilla barnbarn Alma är värt det allra bästa, och då är ju den här underbara åkpåsen
enda det rätta!

Hanna:

Om Edward fick hänga i en så fin påse skulle han alldeles säkert bli en lite extra lycklig unge och mamman skulle bli så mycket piggare.

Lina:

Den ballaste åkpåsen i världen,
Snyggaste, läckraste, ja det är den.
En fin vagn behöver bästa innehåll,
förutom vår söta dotter och ett parasoll.
En lady Buppa står högt på vår lista,
den är speciell och inte som de andra trista.
Då skulle Flora åka med stil,
på grusväg och i stan, mil efter mil.

Carro Ö:

Klart att min prinsessa bara ska ha det bästa!
Att ha *dig* i vagnen är ju bara ett stort PLUS!!
Nu ska Linnea hålla alla tummar å tår!

Rebecca:

Åh jag vill vinna den snyggaste åkpåsen till mitt andra barn som beräknas poppa ut till nyår, mest för att vi är helt lost här hemma och har glömt bort precis ALLT man behöver till nykläckta små bebbar. Om vi skulle vinna den här urtjusiga påsen kan vi stryka en grej i alla fall!

Emma W:

Kan villigt erkänna att jag är en velig person. När något ska inhandlas ska jag fundera, klämma och känna ett flertal gånger innan jag kan bestämma mig (till makens stora lycka) och ofta slutar det med att det jag ska köpa redan är slut eller att vi får jaga över halva Sverige :-). Nu har lillan blivit lite större och en ny barnvagn skulle inhandlas och det slutade med att en Kronan sulky fick flytta hem till oss. Vi är jättenöjda men jag upptäckte att den är ganska öppen och den saknar så klart tillbehör som footsack etc nu när kylan kommer. Denna åkpåse verkar dock vara det vi söker och nu hoppas jag på turen och din hjälp så lillan slipper frysa (och får en åkpåsen innan vintern är slut), mamma slipper vela och pappa slipper åka runt halva Sverige.....
Kramar från Ella, mamma och pappa
[email protected]

Elin:

Att sitta i något varmt och fint när det är kallt/friskt ute. Kan inte tänka mig något bättre för vårt barn!

Jenny:

Åh ja va med å tävlade på insta men vann inte så hoppas på mer tur nu :)

Ja skulle bli jätte glad om ja vann denna super snygga lady buppa till min nyfödde son, ville köpa ny vagn men sambon tyckte vi skulle ha kvar vagnen som vi hade till våran förstfödde, den är fortfarande jätte fin men lite nytt är ju kul, å därför skulle ja bli extra glad om ja vann för då fräschas ju vagnen upp;)

Kram

Sandra André:

Jag hoppas att jag får äran att vinna en åkpåse, dels för att jag aldrig vinner något och för att jag inte har någon åkpåse till min pojke ännu.

Lotta:

Åååå har läst så mycket om denna jättehärliga underbara och sköna åkpåse 😃 Skulle va jätteroligt att vinna till mitt lilla barnbarn Olle ❤️Där i skulle mini passa perfekt 😃 Håller dubbeltummarna för vinst och en varm vinter i finpåsen 😃!!! Tack för en fin tävling !!! Kramar Lotta

Anna Ileby:

Åh nu blev det i sista sekunden, hoppas det inte är försent!

Vår efterlängtade lilla bebis kommer förhoppningsvis komma i slutet på februari och en varm åkpåse hade verkligen varit perfekt!
Jag jobbar precis som du som illustratör och vi har inte råd med så mycket nya grejer till bebisen, utan istället blir det ärvda och lånade saker. Hade varit fint att åtminstone åkpåsen som den lilla sover i hela promenaderna iallafall va ny och speciellt när den är såhär fin!

Petra:

Efter många års kämpande och tårar har vi äntligen lyckats. Nu räknar nu ner dagarna till den stora dagen då vår alldeles egna lilla mirakel kommer titta ut i kallaste December. Bara det bästa och finaste är bra nog till vår lilla bebis, men listan är lång på de inköp som behövs inför första barnet och därför skulle självklart en "Lady Buppa"-åkpåse bli fantastikt fin och värma vår älskade och efterlängtade lilla bebis i vinter <3

Joanna:

Varför ska jag vinna? Jag ska såklart vinna för att vi ska kunna glida omkring i vinter utan att Lucas blir kall och dessutom vara den snyggaste och stilenligaste babyn i stan! Och såklart den varmaste!

Jag borde helt enkelt vinna för att en sån present till min lilla kille har jag inte råd med själv och kan bara önska i mina vildaste drömmar om att vinna något så otroligt fint! *håller både tummar och tår*

Robert :

Efter lyckat nuppa behöver vi en åkpåse från Buppa! ;)

Marie:

Nu är det bara en minut kvar att tävla och jag hoppar in här i tävlingen i sista sekund. Det är lite så med mig, alltid i sista sekund, men det mesta brukar lösa sig ändå.
Nu har kylan kommit och vi har inte haft tid att titta på en ny åkpåse.
Kanske kan vi vinna en.

Kommentera inlägget här: