Lady Thirtys Julkalender - Lucka 11 TIGER NOOK DESIGNS.

 
 
Tiger Nook Designs
 

I dagens lucka har du chansen att vinna 300:- att shoppa för hos Tiger Nook Designs!
För att ha en chans att vinna så ska du svar på frågan:
Vad heter tjejen bakom Tiger Nook Designs?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @tigernookdesigns på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 11 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
____________________________________________________________________________
 
Today you have the chance to win a 300 SEK shop credit at Tiger Nook Designs.
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
What is the name of the girl who started Tiger Nook Designs?
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @tigernookdesigns on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 11.
 
Good Luck!
Anna:

Hon heter Emma.

Följer er båda sen tidigare på instagram, under namnet Setsuhen

Luckysafir:

Emma
coola mönster...

Zizzo:

Hon heter Emma

Caroline:

Emma heter skapare och ägare av Tiger Nook Design. Jag följer självklart redan er :) Håller tummen för denna fantastiska chans!

Emma:

Hon har ju typ världens bästa namn, höhö ;) Emma alltså! Följer på insta: aekn

Kakan:

Emma!

Sandra Dee:

Grundaren av fantastiska Tiger Nook design heter Emma!
Följer er båda på insta!
Mitt namn på insta är- Sandradeelofgren

Måste säga bara att du har haft bra luckor varje dag i kalendern!! Riktigt kul 👍👍

Sanna D H :

Den otroligt talangfulla tjejen heter Emma Kuppari

Följer självfallet båda! Heter sannadh på instagram

Frida Elmgren:

Hej hej,

Tjejen som startade Tiger Nook Designs heter Emma.
Hälsningar Frida

Milla:

Godmorgon!
Tjejen bakom märket heter Emma. :)

Malin:

Den fantastiskt kreativa kvinnan heter Emma Kupari!

Jag följer er båda! @malinsroom

Xx

jenny:

Hon heter Emma!
Väldigt mycket fina grejer till denna djurälskande familj :-)
Gillar båda på instagram jennyorust

Kim:

Emma Leena Solveig Widlund Kupari. Fantastiskt fina namn får jag säga!

Följer på intagram under kimsalabim8

Ann-Charlotte:

Hon heter Emma. Följer er båda på insragram, där heter jag ackadacka.

Vivi:

Åhhh de har så mycket fint, tävlar gärna om ett presentkort och rätt svar är Emma :)
Följer er båda på instagram.

Jessica Olofsson :

Hon heter Emma och gör det mest underbara kläderna.
Följer båda på instagram sedan tidigare och heter jessolofsson.

alexandra "axdal":

tjejen bakom Tiger Nook Designs heter Emma.

följer båda på instagram axdal.se heter jag där

Carola L:

Emma

Nanny:

Vilka underbara barnkläder. Hur har jag kunnat missa dessa (?) Lilltjejens garderob får mer än gärna fyllas med dessa härliga mönster! Tjejen bakom heter Emma widlund kupari.
Måste ge dig cred för din kalender, priserna är fantastiska och i just min smak!

Jag kommer att följa er på Instagram och heter @nannyaxelsson

Anna Kvist:

Tjejen bakom tiger nook heter Emma och jag har följt henne sen start! Älskar hennes grejer så detta vore en drömvinst! Följer både tiger bok och lady Thirty på insta, heter Annakvist där! Hoppas!!

Emelie Kindén:

Hej! Svaret är: Emma! 😊 Självklart följer jag er på instagram också (emeliecharlotta är mitt alias). Kram, Emelie

Lovisa:

Jag vill vara med och tävla såklart! Tjejen bakom heter Emma (och nu kollade jag upp efternamn...Kupari). Jag följer både tigernooks och ladythirty som @tinybrothers. :D

Jennica Jonstad:

Hon heter fina Emma Kupari!! 😍
Följer er båda på Instagram!
[email protected]

Anna:

Hon heter Emma :-)

Jennica Jonstad:

Heter jennicajonstad på Instagram 😋

Elisabeth renström:

Hon heter Emma widlund Kupari. Helt underbara plagg syr hon upp. Toppenkvalite och design. Jag har sett ut fyra måsten till av det som kommer! Ett presentkort skulle kanske innebära att även lillebror får sig något nytt och fint!

Anneli:

Emma heter hon! Längtar såå till hennes ready to ship är klart. Följer er båda. Har en cooling här hemma på tre månader som skulle vara ännu coolare i en outfit från tiger nook. Hoppas!

Felicia:

The beautyful ladys name is, Emma :)

Elisabeth renström:

Följer givetvis Emma och er på insta, under namn frurnstrm

Jennie e:

Emma kupari ☺️ följer er båda under @emmothj

Sandra:

Vilken drömvinst :)
Emma Kupari heter tjejen bakom Tiger Nook Designs, hon gör underbara kläder! Jag har följt henne sen start och nu följer jag även dig, mitt alias på Instagram är: schutzan

Lena:

Emma Kupari heter tigernook bruden.:)

Följer er båda på instagram.

Lena:

Emma Kupari heter bruden bakom tigernook och jag följer er båda på instagram där jag själv heter "ellm.85".

Malin:

Hon heter Emma ☺️ Följer tigernook och ladythirty 👌 malinilundmark heter jag på instagram

Christina Ayala:

Emma Kupari

Instagram:
Lovedby2angels

Jessica F:

Hon heter Emma Kupari :)

Lina:

Emma heter hon! Följer er båda på instagram som @hedkvlin Håller tummarna stenhårt!

Siwanat:

Hon heter Emma

Lina:

Emma Kupari heter tjejen bakom tigernookdesigns
Mitt alias är linsilina (är dock en låst/privat användare) :)
Håller tummarna!:)

Joanna:

Emma! Och jag foljer er bade pa instagram, janandaround :)

Lars renström:

Emma👍 Att ärva är minstingens lott i livet. Ett alldeles eget set från tighernook vore toppen -det är givet!

Anne:

Hon heter Emma Kupari!
Jag följer er båda på instagram (annewestman) 😊

Kommentera inlägget här: