Lady Thirtys Julkalender - Lucka 12 ATOM 47

 
TINY ETERNITY
 
I dagens lucka har du chansen att vinna ringen Tiny Eternity (värde 430:-) från Atom 47!
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vem skulle du ge ringen till ifall du har turen att vinna? (kusinen, kärleken, dig själv, din syster, din bror?)
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @atom_47 på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 12 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
Anna H:

Som småbarnsförälder så prioriterar man sig själv sist men denna gång så ligger prio ett på mig, så den vackra ring med ett underbart budskap skulle jag helt klart ge mig själv.

Kakan:

Till min bästa vän, för att jag inte har varit så snäll mot henne på sistone, pga personliga problem. Hon förtjänar lite uppskattning!

Malin Svensk Björck:

Skulle ge den till mig själv. Som påminnelse om mitt underbara äktenskap och att vi har satsat på evigheten tillsammans ♡
Följer på instagram, malinsvenskbjorck.

Ann-Charlotte:

Den här fina ringen vill jag ge till mig själv :) Jag måste bli bättre på att bära smycken. Dels för att jag tycker det är kvinnligt men framförallt snyggt. Denna fina ring är perfekt att öva med. Snygg, diskret och nätt.
Håller tummarna!

Alisa:

Jag skulle faktiskt unna mig själv denna fina ring :) D e sällan/aldrig jag tänker på mig själv nu för tiden!

Carro:

Jag skulle ge ringen till min kära sambo & min dotters fantastiska pappa (samma person alltså, hehe) och hoppas på att få en förlovningsring tillbaka. Följer er båda på instagram sedan långt tillbaka, heter @nybbe där!

Therese L:

Jag vill vinna denna skönhet till mig själv som en fin julklapp när annars barnen prioriteras. Jag följer både er båda på insta sen tidigare och där heter jag "tittiluttan" Hoppas hoppas! God jul ;)

Anna :

Åh! Jag har önskat mig den där ringen sedan jag såg den för första gången för någon månad sedan! Tycker den är så himla fin i all sin enkelhet och med sitt fina budskap! Älskar att den är så stilren och nätt - ett smycke man kan bära med stolthet varje dag! Jag skulle vilja ge ringen till mig själv som en belöning för att jag snart är färdig med min universitetsutbildning. Den skulle bli en fin påminnelse om att jag alltid ska lite på min magkänsla och följa mitt hjärta! <3

Annie:

För att klara sig ur denna julklappsdimma önskar jag att denna ring på ett finger i min närhet för evigt kan få glimma! På Insta ni mig som följare kan finna! annieguson

Camilla Wihlborg:

Följer båda på instagram, fruwihlborg heter jag.

Denna ringen skulle få ligga under granen och viska mitt namn ♥
Det är den absolut finaste julklapp man kan önska sig, skulle vara stolt om jag fick bära den :-)

Stina:

Jag skulle vilja ge ringen till en av mina närmsta vänner som en påminnelse att vi alltid kommer vara vänner trots att jag snart flyttar till en annan stad och avståndet mellan oss gör att vi kommer ses mer sällan.
Jag följer på IG (pollysmamma)

Annie:

Till min syster!
För att ta sig ur årets julklappsdimma önskar jag att denna ring få vinna. Så att den på ett finger i min närhet för evigt kan glimma.
På insta ni mig kan finna, anniegusson.

Sandra :

Denna snygga ring skulle jag nog vara så egoistisk att jag behållt själv om jag vann..! :)

Martin Löwall :

En vacker ring till en vacker kvinna! Om jag vinner ringen så ska jag ge den till min kärlek, min älskling, min livskamrat Malin Svensson. För att jag älskar henne!

Mvh
Martin

Lisa Öberg:

Så fantastiskt fin!
Skulle jag ge min fina vän. Hon har varit ett otroligt stöd och funnits där för mig när jag varit sjuk.
Jag är lycklig som har en sådan vän - för alltid <3

Följer på instagram @ lillategelhuset

åsa:

hade jag turen att vinna skulle jag ge den till mig själv. som en påminnelse om att även om allting annat runt omkring skulle rasa ihop, så finns jag alltid där för mig själv. i evighet.
gillar också er på instagram, där heter jag asawulff.
önskar er en trevlig kväll.

Alexandra O:

Jag skulle ge den vackra ringen till min dotter som ett tecken på att jag alltid kommer finnas där för henne, vad som än händer.

agnesnadersson:

Min fina syster skulle få den ringen! :)
kram

Jennie:

Till min fina syster (Conrads moster) som ALLTID ställer upp! Och då menar jag A.L.L.T.I.D. Även fast hon är trött eller inte på humör så finns hon där för oss och alltid med tt leende.

bea:

Jag skulle ge mig själv ringen, älskar silver och symbolen av eternity och skulle vilja ha den med mig nu när jag jobbar på att stå på egna ben och ta mig ur depressionen för att kunna ta nästa steg framöver. Det vore en fin julklapp för att jag kämpat som 17 för att komma så här långt utan att tappa allt och för att det är en himla fin ring!

Evelina:

Jag skulle ge ringen som en gåva till mig själv. Tycker ringen är så fin, älskar budskapet Eternity. Sen tror jag på Karma, what goes around comes around och den här ringen symboliserar verkligen det för mig =)

Nina:

Åh jag som just var in på hemsidan och tittade på alla fina smycken. Denna ring skulle jag ge till min vän Malin som är den finaste vän man kan tänka sig och som aldrig skulle köpa sig själv något såhär fint. Håller alla tummar och tår att jag får möjlighet att ge henne denna i julklapp.
Följer på intagram där jag heter "ninalovisam"

Ida:

Jag älskar denna symbol! Som nybliven mamma till en underbar liten pojke skulle jag ge ringen till mig själv som present, för att jag klarat den första tiden med bebis såväl när det inneburit enorm lycka som svåra prövningar. Håller tummarna och följer er på Instagram där jag heter Fruidab.

luckysafir:

den skulle jag ge till min kusin för den skulle hon tycka var mycket fin

Linnea:

Följer båda på instagram; hjarternio .
Jag skulle ge den till min syster, dels för att hon älskar ringar, men mest av allt för att hon betyder så oerhört mycket för mig.
Hon finns alltid där för att lyssna, prata, stötta och hjälpa till m.m .
Kan inte tänka mig ett liv utan denna enorma stöttepelare jag har till syster.
2007 trodde jag att jag skulle förlora henne, jag blev vid sjutiden väckt av ett hemskt samtal från mamma.
Syrran hade flugit av cykeln på väg till skolan, i den brantaste nedförsbacken och landat på ansiktet, min bror hittade henne medvetslös och när hon väl vaknade visste hon inte ens vem mamma var.
Synen försvann ett tag med och det var oklart om hon skulle få minne eller syn tillbaks.
Som tur är fick hon det och mår idag bra, men händelsen blir man alltid påmind om när man ser henne på grund av ärren i ansiktet.
Det är det hemskaste jag varit med om och denna ring förtjänar hon <3

Kommentera inlägget här: