Lady Thirtys Julkalender - Lucka 14 LEGO - avslutad

 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna Lego Friends (värde 1199:-) eller Lego Star Wars (värde 1099:-) från Lego!
För att ha en chans att vinna så ska du svar på frågan:
Vilket av dessa Lego-paket önskar du att du vann?
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty på Instagram.
Om du väljer att följa mig så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 14 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
 
VINNAREN ÄR ALISA, GRATTIS! Mail kommer inom kort!
 
Alexandra O:

Åh vad jag skulle vilja vinna Lego Friends till min son. Han älskar att bygga hus och städer med Lego. Och om jag ska vara ärlig älskar jag det lika mycket...

Följer dig redan på insta. Heter alexandraolden där.

Kristina :

Lego friends

luckysafir:

jag har typ ett måste paket kvar och jag vet att starwars vill bonuskusinerna ha. så detta skulle sitta bra. annars de ett trist bio paket kommer få.

Malin Svensk Björck:

Jag skulle vilja vinna Lego Friends till min guddotter ♡
Följer på instagram, malinsvenskbjorck .
Ha en fin söndag!
Mvh Malin
[email protected]

Cissi:

Om jag skulle vinna, så skulle jag bli superglad över paketet med LEGO FRIENDS! / Kram från Cissi
[email protected]
Följer på instagram, alias UNGPUDEL

Cissi:

Om jag skulle vinna, så skulle jag bli superglad över paketet med LEGO FRIENDS! / Kram från Cissi
[email protected]
Följer på instagram, alias UNGPUDEL

Linda :

Lego friends såklart! Skulle vara den perfekta julklappen till min fyraåriga kille! Tänker att det blir en mysig julaftonskväll, bygga lego och äta julgodis:) Följer dig redan på Instagram, lofgren75
God jul! //Linda

Cissi:

Om jag skulle vinna, så skulle jag bli superglad över paketet med LEGO FRIENDS! / Kram från Cissi
[email protected]
Följer på instagram, alias UNGPUDEL

Maria T:

Lego friends
Följer dig på insta
Vilken underbar lucka 👍😄

Ann-Charlotte:

Vilken tävling! Jag vill vinna lego Friends till min dotter. Pappan i familjen kommer också blir glad. Han älskar att bygga ihop Legosatser :):) Följer såklart dig på instagram, heter ackadacka. Håller tummarna stenhårt!

Jessica Olofsson :

Friends galleria står överst på sonens önskelista och jag vore den lyckligaste mamman om jag fick möjlighet att ge honom den eller skulle det då vara tomten och äkta julmagi.

Jessica Olofsson :

Glömde naturligtvis mitt instagram namn där jag följer jessolofsson.

åsa:

lego starwars skulle vara roligt att vinna, både för mina två killar (6 och 9 år) och mig.
vi är star wars nördar alla 3 så detta skulle vi bygga tillsammans i mellandagarna.

följer även på instagram, där heter jag asawulff.

glad tredje advent :-)

Jenny:

Barnen skulle älska setet från Lego Friends! Följer dig redan på Instagram, @jennytaawo

Ha en härlig 3:e advent!

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Åh! En StarWars skulle jag gärna vilja vinna till min 12 åriga bror, som han då skulle få i julklapp :)

Kim:

Star wars för hela slanten! Jag älskar star wars, min sambo älskar star wars och givetvis har vi prackat på även ungarna en förkärlek till star wars. :)

Följer på instagram som kimsalabim8

Helena:

Jag skulle gärna vilja vinna Lego Friends och ge i julklapp till mina två äldsta barn som älskar att bygga och leka med lego tillsammans.
Följer dig på insta, hsomihelena.
Håller tummarna!✊

Jenny Olsson:

Följer dig på instagram jennyorust.
Önskar ett StarWars Lego! Lilleman är 2,5 och inte så stor, men det finns några kusiner som ofta här bor! Skulle vara jättekul att ha lite tufft smålego hemma när dom kommer till oss, så kan viktor få det när han blir större förstås!

Angelica Andresson:

Ooo vad min dotter hade blivit glad om vi hade vunnit lego friends, då hon älska lego!

Följer dig redan på instagram som BYANNEA.

Anna Kvist:

En drömvinst vore lego friends till mina 3 killar! Det vore perfekt till jul! Följer dig på insta o heter Annakvist där!

Jo:

Jag skulle vilja vinna Friendslegot till vår son. Det skulle bli ett välkommet tillskott till den lilla legosamlingen som hittills består mest av citysaker och våra gamla kalendrar (Ja, vi har köpt egna till oss själva i ett antal år innan vi fick barn, Lego är hur kul som helst! 😊)
Jag följer redan dig på IG, jo_dumle! 😄

MiaShopping:

Vilken toppentävling! Jag skulle vilja vinna Lego Friends till min dotter. Eftersom det både finns en Olivia och Mia bland karaktärerna är vi extra förtjusta i detta Lego. Jag heter MiaShopping på insta och har följt dig sedan länge :)

Glad tredje advent!
Kram Mia

Nina:

Missat dina fina tävlingar varje dag! Men nu så ; )
Vill så gärna vinna star wars legot till Oliver! Han har alltid älskat lego, skulle vara så roligt att ge honom det i julklapp!

Härligt med en tävling som även passar en nybliven tonåring : )

Saras liv:

Åh, lego friends till min vore ju toppen! Följer dig redan på insta... :-) @sarasliv

Jennie:

(Star wars lego)
Önskar verkligt att jag vinner denna tävling, vet en som blivit överlycklig! en lego och star wars tokig Melker 4år.

Följer dig sedan tidigare under namnet @emmothj

Nanny:

Jag skulle gärna vilja vinna lego Friends!

Följer dig redan på insta @nannyaxelsson

Frida:

Åh, vilken fantastisk tävling! Det skulle vara otroligt roligt att få ge min dotter LEGO FRIENDS i julklapp! :-)

Jag följer dig sedan länge på instagram, där heter jag f_lofvenhamn

Håller tummarna! :-)

Kram

Rebecca:

Lego friends till min son då han älskar allt som är rosa och lila för tillfället! Jag kan riktigt se hans förtjusning när han skulle öppna detta paket på julafton!

Jag följer på instagram, heter Rebeccasan där!

Martina Johannesson :

Åh vill vinna båda :-) Men kanske Star Wars mest för att min son önskar sig det!
Följer er på Insta som @lazersmith

alexandra "axdal":

Min dotter Lykke på snart tre år sitter och skriker att hon vill ha lego friends så jag vill gärna vinna den år henne. :)

följer @ladythirty på Instagram ( @axdal.se )

Pamela :

Lego Friends skulle jag vilja ha
Det skulle göra min systerdotter så gla'
Tillsammans skulle vi bygga och leka
Hennes ljuvliga skratt i hela huset kommer eka
Lillebror får också vara med
Faktum är att också mormor kommer vilja slå sig ned
Lego är roligt för både stora och små
För vem kan en sådan julklapp motstå
Nu håller jag både mina tummar och tår
Medan den här tävlingen fortgår

Shamim:

Skulle bli jätteglad om jag vann Lego Friends :).
Följer dig på Instagram och heter @Shamimks

Zizzi:

Jag önskar Lego starwars och jag följer dig på instagram. :)

Frida Elmgren:

Hej hej!

Lego Starwars är paket jag skulle välja för jag har en dotter som älskar att pyssla och hon tycker otroligt mycket om Starwars filmerna och Lego så detta är en perfekt present att ge och vem vet även julklapp :)
Jag följer även på Instagram i användarid Mizzyz78

Önskar dig samtidigt en trevlig 3:dje advent!
Hälsningar Frida

Karin :

Lego friends hade ju varit fantastiskt kul att vinna! Följer redan på insta, heter kakan78

Ida | The sky under the sea:

Åh Lego<3 Jag skulle vilja vinna Star Wars-satsen. Följer dig på Instagram, heter de4thbite.

Malin:

Visade Lennon ditt inlägg och hans ögon drogs direkt till Friends-Legot och ett långt "Wooooooooooooow!" var allt som kom ur hans mun.

Så jag önskar vinna detta åt honom med motiveringen "Wooooow!"! :)

Följer dig såklart på IG! <3

Elisabeth och lilla Maja:

Hoppas att jag och Maja får bygga lego friends tillsammans under julledigheten! 😊

Emma:

Skulle önska mig lego friends till Julie :)

Venera:

Ohh vill gärna vinna lego star wars till min påg. Perfekta julklappen till han 😊

Evelina:

Någon här hemma skulle bli galet glad om hon vann Lego friends...Vad härligt att riva upp förpackningen och börja bygga hela staden.

Följer dig gör jag redan på IG =)
FlickornaE

Carola L:

LEGO Friends skulle jag vilja vinna till dottern!

Ida:

Jag håller tummarna för att vinna Lego Friends till min systerson Anton, han skulle bli överlycklig över så mycket fint Lego!
Följer på Insta som Fruidab.

linda:

Jag skulle gärna se att Lego Friends hamnade under granen :)

Sandra Dee:

Hoppas på lite tur och vinna Lego Friends till stora tjejen här hemma!

Följer dig på instagram! @sandradeelofgren

Lappis:

Hej! Jag skulle vilja vinna Lego Friends och jag har fölt dig på instagram (där heter jag Meiranka)

Lisa Öberg:

Våra killar skulle bli så glada om tomten kom med ett Lego Friends.
De älskar verkligen att bygga lego.

Följer på instgaram (lillategelhuset).

Sandra:

Åh, önskar vinna Lego Friends!

Följer dig på Instagram och där heter jag schutzan

felicia kyrk:

Lego Star Wars! Skulle ge detta och leka med min lilla gull kusin Loui! Håller verkligen tummarna!

Kommentera inlägget här: