Lady Thirtys Julkalender - Lucka 16 House of Prints.

 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna postern The Tiny Sprinkles (The Tiny Universe) A4 + A3 (värde 225:-) från House of Prints
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
 
Var ska du fira jul?
 
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty och @houseofprints på Instagram.
Om du väljer att följa oss så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 16 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling i det här inlägget!
 
Lycka Till!
 
VINNAREN ÄR ANN-CHARLOTTE (ackadacka)
Grattis!! Mail kommer inom kort!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today you have the chance to win the print The Tiny Sprinkles from House of Prints.
 
You have to answer the following question to have a chance to win:
Where are you going to celebrate christmas?
 
 
 
Leave your answer in a comment to this post and please leave your email address!
 
If you want to double your chances to win, please follow @ladythirty and @houseofprints on Instagram. If you are following us, please leave your user name on Instagram in your comment.
 
This giveaway starts and ends today December 16.
 
Good Luck!
 
Anonym:

Hej igen! Försöker igen (fast jag vet ju inte vem vann nummer 15 än. Tänk om det var jag!) Jag, min sambo och vår nyfödda babydotter ska åka till hans föräldrar där vi ska fira jul med hans två bröder, mormorer och morfarer som får träffa bebisen för första gången (och bebisen ska få träffa julen för första gången). Jag följer er på instagram och heter Meiranka. Haha, jag försöker hårt...

Lappis:

Hej igen! Försöker igen (fast jag vet ju inte vem vann nummer 15 än. Tänk om det var jag!) Jag, min sambo och vår nyfödda babydotter ska åka till hans föräldrar där vi ska fira jul med hans två bröder, mormorer och morfarer som får träffa bebisen för första gången (och bebisen ska få träffa julen för första gången). Jag följer er på instagram och heter Meiranka. Haha, jag försöker hårt...

luckysafir:

julafton ska firas hos min syster för där kommer alla barn vara och ha kul. eftersom det är barnens dag är det så det får bli men skulle jag själv få välja skulle jag mer än gärna häcka hemma i soffan och äta knäck.

Anna H:

Jobbar natt på sjukhuset, och genom att jag jobbar natten mot julafton och julsftonsnatten så kommer att sova på dagen och befinna mig på jobbet på natten

Malin Svensk Björck:

Julafton firar jag och maken hemma själva. Juldagen är vi hos min mamma med mina syskon och deras familjer.
Följer på instagram, malinsvenskbjorck.

Ha en fin dag!
Mvh
Malin Svensk Björck
[email protected]

Zizzi:

Jag ska fira jul hemma med familjen. Mamma, pappa och bror kommer från Uppsala till oss.

Erica:

I år ska vi fira hos min pappa tillsammans med hans släkt, min mamma med ny man samt min fästmans familj! En fantastisk blandning som gör att alla kan vara tillsammans på jul.

jenny olsson:

Julafton kommer att firas hemma på förmiddagen med förhoppningsvis en ridtur i snön! När lillasyster sovit färdigt bär det av till svärföräldrarna och släkten där.

Ann-Charlotte:

Jag och min familj ska fira hemma hos min mans bror. Det blir julbord och jag hoppas tomten kommer :) Följer er båda på instagram, heter ackadacka.

Johanna:

Följer er båda på insta redan 😊 @johannabolmgren heter jag där. Jag, min sambo, våra två barn och hans äldre son kommer att vara hos mina svärföräldrar. Sambons bror kommer också dit, blir litet och mysigt!

Alexandra O:

Vi ska fira julen nere i Skåne. Hoppas på snö, men det lär det nog inte bli... Själva julafton blir hemma hos barnens kusin.

Elisabeth:

Julen kommer att firas med stora familjen i Luleå och Gällivare. Vi kommer med all säkerhet få en vit jul! Rensläden borde ta sig fram ☺️

Linda:

Julafton firas hon mina föräldrar,
och annandagen hos svärföräldrarna!

Jennie Tjernqvist :

Det här blir vår första jul med vår lilla son Walter. Hela släkten vill såklart vara med på hans första jul så vi kommer fira med såväl mor-och farföräldrar och den ännu äldre generationen gammelfarmor, gammelfarfar, gammelmormor, gammelmorfar osv. Det blir en mysig tillställning i Arboga där vi och resten av släkten bor ❤ jag följer er på instagram, där heter jag jennietjernqvist

Lanastari:

Hej! Jag min man och våra tre barn skall åka till norra Dalarna för att fira en traditionell jul på ett mysigt litet vandrarhem nära fjället. Följer er båda på instagram och det var även så jag fick reda på tävlingen.

Madeleine w:

Jag, min sambo och våra två flickor ska fira jul ena dagen hos mina föräldrar med min syster och familj och ande dagen hemma hos sambons föräldrar med hans syster och sambo.

Madeleine w:

Glömde skriva att jag följer på instagram. Madeleinesliv heter jag där :)

Kakan:

Hos mig, första gången någonsin!!!

Kakan:

Hos mig, första gången någonsin!!!

Malin Gustafsson:

Jag är gärna med.
Så underbar och fint print! :)

Jag ska fira jul hemma hos mej med min familj
och min systers familj, de ska bli så mysigt! :)

Följer dej redan på Instagram och
följer houseofprints på Instagram: frozenvanilla_

[email protected]

Hoppas på tur.
God jul! :)

Shamim:

I år ska vi skapa nya jultraditioner och fira jul med hela tjocka släkten hemma hos oss. Ser fram emot en dag/kväll med massa god mat och fina minnen.
Följer er på Instagram där jag heter Shamimks!

Sanna D H :

Hemma med min sambo och 9 månader gamla dotter. Det är hennes allra första jul och vi vill alltid minnas den. Därför har vi valt att fira den bara vi tre, i pyjamas hela dagen och jag tror det kommer bli den bästa julen någonsin

Kommentera inlägget här: