Lady Thirtys Julkalender - Lucka 7 KIKKULI

 
 
I dagens lucka har du chansen att vinna ett bokpaket fyllt med Drutten och Plutten böcker (värde 615:-)! från Kikkuli förlag.
 
För att ha en chans att vinna så ska du svara på frågan:
Vem är det som kommer och hälsar på i boken Drutten och Plutten får besök? (svaret hittar du på Kikkulis hemsida)
Lämna svaret i en kommentar till det här inlägget och kom ihåg att lämna din mailadress!
 
För ytterligare en vinstchans så ska du följa @ladythirty på Instagram.
Om du väljer att följa mig så berättar du det i din kommentar och vad du heter på Instagram.
 
Tävlingen pågår endast idag 7 december fram till kl.23.59
 
Vinnaren presenteras kort efter avslutad tävling!
 
Lycka Till!
Sara:

Pluttens kusin!
[email protected]

Följer på insta. Obosara82

Hejsvejs och glad advent!

luckysafir:

Pluttens kusin
hoppas på kuliga böcker till jul.

Shamim:

Det är Pluttens kusin som kommer på besök!
Följer dig på Instagram och heter Shamimks.

Malin:

Pluttens kusin kommer på besök!

*håller tummarna*

Emil:

Pluttens kusin

Följer dig även på instagram numera: SparkadRunt

Vh
Emil

Emil:

Pluttens kusin

Följer dig även på instagram numera: SparkadRunt

Vh
Emil

Charlie CS - Julig kulturtant som cramas:

Det är pluttens kusin som kommer på besök. Jag följer dig på instagram och heter KulturCramer där.

(Länken du lagt upp fungerar inte)

Ha en fin dag! Cram!!!

Anna Bengtsson :

Pluttens kusin kommer på besök! Självklart följer jag på IG, det var där jag såg att du hade en kalender :)

Emma Högling:

De får besök av Pluttens kusin. Jag följer dig på instagram och där heter jag @emmahogling :)

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Svaret är: Pluttens kusin :)

Carola L:

Svar: Pluttens kusin

Famedman :

Pluttens kusin kommer!

Jag följer dig! @famedman

Kakan:

Pluttens kusin!

Zandra Karlsson:

Det är Pluttens kusin som kommer på besök :)
/ [email protected]

maria j:

Prutten :-)

maria:

Prutten :-)

Ulrika Hjorth:

Det är Pluttens kusin som ska komma på visit! Vore superskoj och spännande att få det här superfina bokpaketet!!! Tre och sexåringen härhemma skulle bli jätteglada:-) hälsar Ulrika!

Charlotte C:

Det är Pluttens kusin som kommer! :)

[email protected]

agnesnadersson:

Det är Pluttens kusin som kommer på besök :)
kram

Anonym:

pluttens kusin! Hoppas hårt på denna tävling! Hårda paket är bra paket

Ann-Charlotte:

Pluttens kusin kommer på besök. Följer dig på instagram, där heter jag ackadacka. Håller tummarna!

Alexandra "axdal":

Svaret på frågan är : pluttens kusin

jag följer dig på instagram och där heter jag @axdal.se

Sara Rosendahl:

Det är Pluttens kusin som kommer på besök! Min 4-åring och jag jublar om vi får med oss en Pluttenbok hem från biblioteket! Fantastiska bilder och texten är så bra på rim. Vi håller tummarna att ett bokpaket kommer hem till oss!

Jenny Edvardsson :

Pluttens kusin.

Quijo:

Hej Lady Thirty! Det är ju Pluttens KUSIN som ska komma på visit . Stackars Drutten, som blir så avundsjuk.. Skulle gärna vilja veta om de kommer överens :)
Jag följer dig gärna på Instagram! Där heter jag quijo.
Tack för en härlig blogg!

Sara Thoresson:

Pluttens kusin komer och hälsar på.
Jag följer dig på instagram- där heter jag sarathoresson.

Jenny:

Pluttens kusin!!!!

Verkar vara superroliga böcker. Hade vart perfekt här hemma då jag börjar ledsna på alla traktorböcker varje dag... 'Gillar på insta jennyorust

Vivi:

SJUKT irriterande att jag glömde tävla om denna supervinsten!! Attans, får komma ihåg att gå in och beställa lite böcker ngn dag <3 Kram

Kommentera inlägget här: