Loppi blogbag

 
Nu har barnen fått testa en LOPPIblogbag fylld med nyheter och klassiker från Coop Änglamark. Produkterna är KRAV-märkta och producerade på ekologisk grund med extra höga krav på djuromsorg, hälsa, socialt ansvar och klimatpåverkan.
Toppen tycker vi!
 
- Klämmis Äpple, banan, jordgubbar, hallon och svarta vinbär
Såklart så gillade lillasyster den här. Jag smakade i vanlig ordning själv, innan hon fick prova och jag tyckte också att den smakade gott! Den kändes fräsch!

- Klämmis Äpple, banan, aprikos, persika och mango. Den här klämmisen gillade hon också!

- Knölis Äpple, sötpotatis, morot och palsternacka. Den här har hon inte hunnit testa än.

- Ekologisk fruktdryck med äppel- och päronsmak. Utan tillsatt socker. Storebror fick prova på en sån här dryck och han gillade den! Det ska tilläggas att vi dricker nästintill aldrig saft och juice här hemma.

- Ekologiska majssnacks av majs och solrosolja. Lillasyster fick testa majskrokar för första gången och blev alldeles till sig! 

 

Ännu en gång var det en väldigt bra och uppskattad blogbag och det tackar vi verkligen för!

Malin:

Jag fick med denna. Eller jag blev uttagen och fick en skickad till mig, men ännu har den inte kommit. Tack för tipset!

Svar: Men vad märkligt!Hör av dig till dem vetja!
Lady Thirty

Ninni - Vimsiga mamman:

Sonen älskade liknande, minns inte om det var detta märke eller annat. Detta lät ju super!

Kommentera inlägget här: