Baby Björn bärsele.

Som jag skrev tidigare så har jag fått äran att vara Baby Björn ambassadör för Jollyroom och jag och Tiny Thirty ska testa bärselen Baby Carrier We.
 
Nu har lillan blivit så pass stor att jag kan ha henne i en bärsele så nu kör testandet igång!
 
Jag började med att köra någon dag med våran gamla Baby Björn bärsele "Miracle" som jag använde flitigt med Lilleman. Jag vill jämföra bärselarna med varandra för att se vad som skiljer dem åt.
 
Idag kör vi med Baby Carrier We och fortsättning följer.
Det jag kan säga är att Tiny somnar i båda bärselarna.
 
Om det är något som ni vill veta om den nya bärselen eller den gamla med för den delen så ställ gärna frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Bärsele We • Svart • Cotton
Baby Carrier We
 
Bärsele Miracle • Svart/Brun • Organic Cotton
Bärselen Miracle
Kommentera inlägget här: