Jul hos Jollyroom.

 
Just nu rullar Jollyrooms reklamfilmer på kanal5 och den här är så söt!
 
När det kommer till önskelistor inför julen så är Lillasyster lite liten att önska sig något så jag kan hjälpa henne på traven och en finfin haklapp skulle inte var helt fel och varför inte en liten leksak i form av en giraff?
 
Storebror är tågtokig för tillfället (och biltokig och motorcykeltokig osv) och han önskar sig garanterat en sån här!
 
Jag är helt säker på att en del av årets julklappsshopping kommer att ske hos just Jollyroom, då det är väldans smidigt att shoppa online. Särskilt nu när vi har två barn.
 
Hur gör ni med när ni köper julklappar? Blir det mycket shopping på nätet eller blir det mest i fysiska butiker?
 
 
_________________________________________________________________________
Det här inlägget är skrivet i samarbete med Jollyroom.
Kategori: jul Taggar: jollyroom, jul;
Lotta:

I år blir det garanterat mycket julklappar via nätet. Och jag har redan börjat! Har en känsla av att jag kan komma att ha annat att göra... Jollyroom har levererat en del julklappar till brorsdöttrarna redan. 😊

Karin O:

Älskar att gå i butiker så det blir mitt svar:)

Me & My Baby Dolls:

Jag brukar också handla från jollyroom, dom är bra!

P.S tack för gratulationerna på min blogg, det uppskattas :-)

Kommentera inlägget här: