Filemon Kid SS15.

Nu börjar vår- och sommarkollektionerna att släppas en efter en.
I ett släpp eller två eller tre.
Först ut bland mina favoriter är det härliga märket Filemon Kid! Imorgon smäller det och då släpps en härligt busig kollektion med både bekanta och nya figurer.
Filemon Kid jobbar med ekologiska och naturliga material samt vattenbaserade tryck - love it!
Vi har ett gäng med plagg från Filemon Kid och kvalitén är fantastisk! Bra jobbat säger jag bara!
 
I den här säsongens kollektion så bjuds det på mjuka, fina färgtoner. Är väldigt förtjust i den vändbara tröjan (100% ekologisk bomull) som har den finfina färgen Mint!
Sen är jag småkär i leggingsen med namnet "Up" och även i rompern med samma namn. Tänk er vilken syskonmatchning det kan bli!
 
På bilden så har jag klätt mina barn i de plagg som jag gillar mest. Imorgon kan ni kika in hos Filemon Kid för att se hela kollektionen och kanske rentav shoppa loss!
 
 
Malin:

Blir nästan galen av allt fint! Och vilken bild! Får jag låna den och länka till dig? <3

Svar: Ja visst är det mycket fint!
Ja du får absolut låna bilden! Vad kul att du gillar den!
Tack!! <3
Lady Thirty

Maria T:

Kul att du är igång med nya illustrationer. Superfin 😘

Måste ju kolla in nya kollektionen i helgen 😊

Trevlig helg !
Kramkram

Svar: Tack!
Ja du måste spana in alla finheter!

trevlig helg och stor kram!
Lady Thirty

Vivi:

Åh ÄLSKAR dina illustrationer och dessa var ju så häftiga på de nya kollektionerna !! Du är SÅ duktig !! Kram

Svar: Tack snälla söta Du!
kram
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: