Nystart!

 
Hej på er!
Långledigt från bloggen blev det visst nu under jul och nyår, men nu är jag tillbaka!
 
Nytt år = dags för uppfräschning av den här bloggen!
Vi börjar med en ny banner - gillar ni den?
 
Det kommer att bli mer illustrerat framöver och ni kommer att se mer av mig - Lady Thirty! Hoppas att ni kommer att tycka om det!
Mycket är på gång nu under 2015, uppfräschningen av bloggen är bara en utav sakerna som jag kommer att ha för mig, så häng med om ni är nyfikna!
 
 
 
smäm:

I love it!! Welcome back :*

Svar: Tack :*
Lady Thirty

Mrs E:

Jättefin banner, välkommen tillbaka! Ska bli kul att se vad du hittar på :-)

Svar: Tack :)
Lady Thirty

Maria T:

Så spännande :) klart man hänger med :)

Svar: Härligt! :)
Lady Thirty

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Ursöt banner :D

Svar: Tack snälla :D
Lady Thirty

Charlie CS - Julig kulturtant som cramas:

Man ser inte bannern i mobilen =o( *hänger läpp*

Men älskar dina bilder på barnen!

Svar: Hm...tokigt. Syntes i min iPhone.Hoppas att du kunde kika i datorn senare :)
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: