ska man vara fin får man lida pin.

 
 
 
Jag vet inte riktigt om jag tycker att det är okej, men ger man sig in i vissa saker så får man helt enkelt bita ihop!
Jag skulle inte göra precis vad som helst, men färga ögonfransarna anser jag att jag med blonda fransar ska göra.
Nu på sommaren känns det extra bra så slipper man (läs jag) måla fransarna varenda dag.
 
Idag var jag till skönhetsalongen Pure här i Uppsala och ni ska veta att det var ett BRA tag sen jag färgade mina fransar sist. Tusan vad det sved, men snyggt blev det!
 
Imorgon ska jag göra en annan skönhetsbehandling eller vad man ska kalla det. Jag ska få mina stackars, stackars naglar fixade, men mer om det imorgon!
 
 
 
Kategori: beauty Taggar: beauty
inthearena.blogg.se:

skönhetsbehandlingar kan vara riktigt härliga och uppiggande :)

Svar: så sant, men den här sved en aning men resultatet blev bra!
Lady Thirty

aliengirl- life with autism and art:

Det har du rätt i, vill man vara fin så får man lida för det! :)

Min lillasyrra vill ta hål i öronen som jag gjorde, men jag tog bara i ena, för jag ville bara ha det i ena.

Svar: Det bästa om man vill ta hål i öronen så är det att pierca sig, det blir det absolut bästa resultatet och gör minst ont :)
Lady Thirty

Annika:

Cool blogg :)

Svar: Tack snälla!
Lady Thirty

Linda Cathrine Liljemalm:

Jobbigt att det sved, brukar det inte göra för mig men har alltid linser i så de kanske skyddar lite eller så har jag bara haft tur ;)

Svar: Jag vågade inte ha mina linser i...men tjejen som gjorde färgningen sa att jag har nog rätt öppna ögon dvs att det blir en liten glipa även om jag blundar.
Hoppas på bättre lycka nästa gång, men som sagt resultatet blev bra :)
Lady Thirty

Bohemhoe:

gör så ont att fixa naglarna! speciellt om man gör det i medicinskt syfte

Svar: Oj, berätta mer!
Lady Thirty

Annster:

Tur att det blev gick bra och blev fint tillslut :)

Svar: Ja det hade varit jobbigt om det misslyckades :) hehe
Lady Thirty

Emelie Petersson:

Haha, känner igen detta så väl

Som sagt: Vill man vara fin får man lida pin :-)

Sarah:

Jättefin blogg! :) ♡

Sofia:

Kommer säkert bli fint :-)

Ida Nilsson:

Jag hade nog också gjort det faktiskt om det inte var så att jag redan har nästan svarta ögonfransar och bryn :)

Tommy:

okej :D

Fröken J:

Tips, färga hemma! Enkelt att blanda ihop, smeta på som vanlig mascara. Gå med spindelbens fransar i den halvtimme och tadaa, mörka fransar. Brukar använda Depend. Svider inte, varken i ögonen eller i plånboken. Kram!

Svar: Jag är nog lite för feg... :) men vem vet, en vacker dag kanske jag vågar.
Kram på dig sötis!
Lady Thirty

life is a beauty, en fotoblogg:

sicken snygg illustration!

Svar: Tack snälla!
Lady Thirty

Cassandra:

Har en veckans blogg tävling på min blogg just nu och var gärna med och delta!! :)

Nelly:

Öskar jag kunde fixa naglarna i en salong ( svider lite för mycket i plånkan)
Ps: Najs blogg! snälla kolla min!

Svar: Tack vad kul att du gillar min blogg - ska kika in hos dig.

Jag springer inte direkt så ofta, men nu är mina naglar så hemska och mår inge bra så jag valde att göra det nu så att de har en chans att återhämta sig :)
Lady Thirty

Amanda:

Vilken häftig blogg du har! :)

Svar: Åh tack snälla :)
Lady Thirty

Therese:

Ush! Jag har gjort det en gång aldrig mer säger jag :) Skönt att det känns bra nu i alla fall!

Svar: Oj vad hade du för dålig upplevelse?Kram
Lady Thirty

LINN ★:

Skulle också sjukt gärna vilja färga mina ögonfransar! :)

Svar: Testa någon gång! :)
Lady Thirty

kerstin ehrenholm:

roligt att piffa upp sig kram

Kommentera inlägget här: