cirkus på Polarn i Uppsala.

 
Igår var vi in en sväng på Polarn o Pyret i Gränby Centrum (Uppsala). Där inne var det verkligen tema cirkus!
Personalen var cikusklädda och två clowner befann sig i butiken.
 
Väldigt kul att de körde all in på temat!
Lilleman blev lite blyg när han skulle få en ballong av den lilla clownen men var mer än nöjd sen för att han fått en ballong!
 
Nina:

Vad roligt! =)

Lite besviken på vårat POP, var där och handlade igår, och blev inte erbjudna varken popcorn eller ballong...

Hoppas allt är bra! kram

Svar: Men var det inte bara under lördagen som det skulle vara extra cirkusigt?Tror att det var så.

Kramkram
Lady Thirty

Maria:

Va kul när det händer något i butiker. Fast jag gillar inte clowner 😱
Är det något speciellt plagg du tycker de lyckats extra bra med? 😀

Kram

Svar: Ärligt talat så är jag inte heller så förtjust i clowner...Jag gillar att de har tagit den klassiska Polarn-randen lite längre och jag har ju en liten förkärlek till leggings/tights så jag måste säga att jag gillar dem bäst i kollektionen och så flugorna!

kramkram
Lady Thirty

Maria:

Ja flugorna, måste köpa såna 😀 tack för tipset!
Kram

Roxenmo en modeblogg:

Å vad roligt missade totalt, måste springa förbi å kolla in kollektionen:)

Hoppas du haft en fin helg vännen! Kram

Kommentera inlägget här: