Loppi blogbag.

 
 
Jag har fått möjligheten att testa oktobers upplaga av Loppi blogbag.
Superkul!
 

Innehållet i Loppi blogbag oktober är:
 
Croodarna - den har vi inte hunnit att kika på än, men väldigt snart blir det filmkväll. Lilleman är för liten för filmen så föräldrarna får kolla själva eller kanske bara att mamman kollar. Älskar ju tecknat!
 
Barnängen Sensitive Deo - den testade jag på en gång och ÄLSKAR! Doftar gott hela dagen (tack och lov så tål jag dofter den här graviditeten) Det här kan bli en ny favorit bland deodoranter!
 
Santa Marias kryddblandning Coriander & Chili - låter mycket spännande och ska kryddas på en maträtt inom en snar framtid!
 
Reztart - ett näringsrikt mellanmål med lågt GI. Den här har jag heller inte hunnit att testa. Oftast så brukar inte såna här produkter vara lämpliga för gravida men jag hittar ingen sån info på varken själva produkten eller på deras hemsida så det är väl bara att testa på! Kul är att Reztarts produktion sker i Sverige.
 
Sweet Drops Stevia med chokladsmak - yay! tänkte jag. Vad kul med chokladsmak! Jag som har en liten craving på chokladdryck för tillfället (varm som kall). Så bra med något som innehåller mindre socker!
Jag testade för några dagar sen och jösses så sött det var...
Det doftar choklad när jag luktar på flaskan, men jag tycker inte att det smakar choklad.
Vet inte om det har att göra med att jag är gravid, men jag testar gärna igen när bebisen har kommit. Just nu var det för sött för mig.
 
Himla kul att få testa på lite nya produkter och jag ser fram emot att testa de produkter som jag inte har hunnit testa än!
Zizzi:

Filmen är en av de roligaste tecknade jag sett på länge!!!1

Kommentera inlägget här: