hello week 21!

 
Lite rund om magen är jag allt och halva graviditeten har plötsligt passerat.
Den lilla rör sig för fullt därinne och jag har känt rörelser sedan vecka 17, vilket är mycket tidigare än med Lilleman (då kände jag inget förrän i vecka 21)
 
Precis som förra gången så mådde jag illa i ungefär en månad i början.
 
Är det någon mer av er som är gravid? Berätta hur ni mår och hur långt har ni kvar?
 
 
 
 
 
Maria:

Grattis igen. Så roligt för er :-D

Är tack och lov inte gravid. Det får räcka med två små killar för oss :-)

Ha en fin söndag!
Kram

Svar: Tack tack!
Ja det är väldigt spännande!
Hälsa dina fina killar ❤

kramkram
Lady Thirty

Ann-Charlotte:

Grattis!! Jag är i vecka 12 och just nu mår jag bra. Men fy farao vad illamående jag har varit och trött. Inte alls som förra gången. Men då kunde man ju lägga sig på soffan efter jobbet. Nu har man en blivande fyraåring som ska servas :) Ha en härlig söndag!

Svar: Ja det blir lite annorlunda med den andra graviditeten då man ska ta hand om en liten också och man kan inte direkt lägga sig ner och bara sova bort det.
Hoppas att du haft en finfin måndag!
Lady Thirty

Towe:

Men vad kul, detta hade jag helt missat! Grattis <3

Svar: Tack!Det är första gången jag berättar för er som kikar in här så du har inte missat det ;) ❤
Lady Thirty

Marie:

Grattis, är också gravid vecka 29+2, det går undan. Jag har mått mestadels bra, lite småkrämpor då och då, men tycker det är underbart =D

Lite nojig är man väl emellanåt, men det hör ju med till, =D

Svar: Åh vad spännande! Det är nära för dig, vad kul!
Lady Thirty

Roxenmo en modeblogg :

Wow så fin och ett stort grattis till dig finis!! Mysigt med syskon! Varm kram :) ❤

Svar: Tack snälla söta ❤
kramkram
Lady Thirty

Saras liv:

Grattis igen! Det är jätte roligt att vara tvåbarnsförälder, mycket mer liv och att hur mycket barnen tycker om varandra är helt oslagbart! Visst att det är lite (och mycket) svettigare ibland, men jag tycker ändå att det är så mycket roligare med två. Familjen känns liksom mer komplett!

Ses på fredag! Kram

Svar: Tack!Det ska bli väldigt spännande!

Kul att ses igår :)
Lady Thirty

Camilla :

Men, Grattis!!!! 😍

ellenlundis:

Åh vad roligt! Grattis! :D När kommer lilla eller lille bebben?

Svar: Tack!Bebben dyker upp i mitten av februari :)
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: