När lillan kom till jorden.

Förlåt att det har ekat tomt här inne, men en liten finfin tjej och hennes storebror har fått all min uppmärksamhet.
 
Ni som följer mig på Instagram vet redan att våran lilla Tiny Thirty föddes den 10 februari.
Det blev planerat kejsarsnitt även den här gången och jösses så olika snitt kan vara! Jag förstår såklart att den ena förlossningen inte är den andra lik men att de skulle vara så olika trodde jag nog inte riktigt.
Om ni vill så berättar jag gärna i ett annat inlägg om mina upplevelser när det gäller snitten.
 
Tiny Thirty är en liten nattmänniska som vill hänga med mamma då och snacka tjejsnack plus äta i massor! Hon äter mer än vad hennes bror gjorde när han var nyfödd och har redan gått upp en hel del till skillnad från Baby Thirty som gick ner i början.
Hon sover länge på dagarna och vaknar med besked och vill ha mat direkt annars skriker hon så att hon blir röd!
Hungrig bebis.
 
Det är så häftigt att äntligen ha fått träffa den lilla människan som gömde sig i min mage och nu ska vi i familjen fortsätta att lära känna denna lilla donna.
Jag känner mig väldigt lycklig över mina små älsklingar!
Mrs E:

Stort grattis, underbart med ett nytt litet liv att gosa med :-) Kram till familjen!

Svar: Tack snälla du!
kramkram
Lady Thirty

Smäm:

Fantastiskt :)

Alisa - Amor Vincit Omnia:

Åh ja berättade gärna om skillnaderna! Jag snittades med Nathan & funderar på om nästa barn också ska bli via KS! Och grattis igen :)

Svar: Tack snälla söta!

Då ska jag göra ett inlägg om det sen :)
Lady Thirty

Lisa:

STOOORT GRATTIS! :)

Berätta gärna! Min lilla Milton kom genom kejsarsnitt och funderar på hur vi ska göra med nästa barn!

Svar: Tack <3
Det kommer ett inlägg om mina kejsarsnitt snart så håll utkik!
Lady Thirty

Caja:

Grattis!!

Svar: Tack <3
Lady Thirty

Majas punkt.:

Underbart! Hoppas vi får till en ordentlig träff så småningom. Gärna kombinationen fika/picknick/lekplats/grönt torrt gräs och lekplats:)

Fotsätt mysa nu!!!

Kram kram

Svar: Ja det skulle vara mysigt!
Kram
Lady Thirty

Vivi:

Stort grattis igen fina Ladyn!
Kram !

Svar: Tack <3
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: