v.38

Nu är det nära!
Snart ska den lilla nykomlingen kika ut vilket är galet spännande!
Kroppen är rätt trött och jag är en tröttmössa för det blir inte mycket sömn just nu... Vaknar några gånger per natt plus att Lilleman har börjat vakna vid 5.30-6.00 och då är det bara att kräla upp och ta tag i dagen. 
 
Vad tror ni?
När kommer bebisen? (BF är 15/2)
Är det en pojke eller flicka som gömmer sig därinne?
 
Kategori: baby Taggar: barn
Maria:

Åh jag är inte avis 😉 är ju lite svårt att njuta, vila och allt set där när man redan har ett barn. Men på något sätt funkar det ändå.

Jag tror på en kille och bara för att jag hoppas att du slipper gå så länge med trött kropp gissar jag på att han föds 6/2 😊

Kramkram

Elin:

Tycker magen ser ut som min för lite mer än ett år sedan! Så gissar på flicka! Och att bebis kommer lagom till alla hjärtans dag, alltså 14/2 :)

Roxenmo en modeblogg:

Jag hejar på den 8e feb 😉

Kramar till dig finis! ❤️

Mrs E:

Grattis, vad roligt. Jag tror pojke den 9/2 :-)

Liv:

Vackra, vackra du.. som den romantiker jag är tycker jag det vore fint om den föddes på alla hjärtans dag.
Kramar

Svar: Tack <3
Lady Thirty

Emilie Kattn:

Åh så fin du är! Blir så bebisugen att jag spricker när jag ser vackra gravida kvinnor! Och jag ser dom bannemej överallt...

Svar: Tack snälla!
Lady Thirty

Amanda Thomsen:

De blir en pojke till såklart! Och han vill träffa alla på Valentines day!! Wii!

Rosie:

Va fin du är!
Allt kommer kännas helt underbart när den här sista trötta tiden är över.......
Kram till dig och familjen!

Svar: Tack snälla du!
Lady Thirty

Charlie CS - Kulturtant som cramas:

Jag tror på pojke, och hoppas INTE han föds på alla hjärtans dag. Liite som att vara född 1 april. Något han/hon kommer få höra jämt!

Eftersom jag aldrig varit gravid så kan jag hoppas du går över till den 18 de. Min och Mr Ts bröllopsdag.

Vivi:

Jag tror du får en ljuvlig liten kille till och han tittar fram den 16de! 😊 bra dagar är jag redan sugen på en tvåa, dåliga dagar lite mindre he he

Kommentera inlägget här: