Snart så smäller det!

 
Nu närmar vi oss december med stormsteg och jag längtar!
Julpynt kommer att åka upp den här veckan, för jösses vad jag har längtat efter julen i år!
Något annat som kommer att dyka upp är Lady Thirtys Julkalender!
Från och med 1 december till och med den 24 december så är det en grym (!) julkalender som rullar igång
här inne!
Ni vill inte missa en endaste lucka vill jag lova!
För att inte missa när det drar igång så kan ni följa mig HÄR och även på Instagram ( @ladythirty ) kommer jag att lägga upp påminnelser.
 
Hoppas att ni hänger med, om en vecka kör vi!!
 
 
Alisa:

Jag julpyntade redan i helgen :D Längtar till julen med!
Kommer givetvis att kika in kalendern, gjorde d förra året med :D PEPP!!!

Svar: Ja jag såg det! Härligt att få fram julen!
Kul att du kommer att spana in kalendern!
kram
Lady Thirty

Maria T:

Åh så spännande! Har oxå längtat extra mycket efter jul och advent. Äntligen ok att ta fram allt juligt. Woho!!!

Svar: Ja det ska bli så mysigt med jul!!
Lady Thirty

Småstadsfrun:

Spännande detta med julkalendrar, tycker att det är bland det viktigaste i jul!

Svar: Visst är det spännande! Och den här kalendern är fylld med härliga vinster :D
Lady Thirty

Kommentera inlägget här: