paus.

pause_500 Som ni har märkt så har det ekat tomt på inlägg här inne och det beror på att jag har fullt upp med andra saker än bloggen. Det är på grund av det som jag har beslutat att ta en paus ifrån bloggvärlden på obestämd tid. Som ni vet så är det just den där tiden som inte räcker till när det gäller allt skoj som man vill göra och den här gången så väljer jag bort att blogga.

För er som vill följa mig och se vad jag kommer att ha för mig framöver så finns ju mitt Instagram

@ladythirty

Berätta gärna vad du heter på Instagram så kan jag kika in hos dig!

Min shop kommer att uppdateras med nya print och annat skoj och vill ni kika in redan nu så hittar ni

shoppen —> HÄR  <—

Jag kommer att fortsätta läsa bloggar såklart och är det någon blogg ni inte vill att jag ska missa så skriv ner den i en kommentar, kanske din egen!

Vi hörs och syns! Kram till er alla fina!

Malin:

<3
Låter klokt!

Vi hörd!

Kommentera inlägget här: